Richardus
VWC lid
Nog moeilijker voor ze dat het alsnog wel eens langer kan duren als VVD dwars gaat liggen door het langer dan verwacht als onderhandelingsitem gaat gebruiken. Als ze dat t/m begroting voor volgend jaar (prinsjesdag) volhouden, of zelfs nog langer wachtend op onderzoek naar hun 3 voorwaarden... Ik had verwacht dat ze het enkel voor de voorjaarsnota achter de hand willen houden maar wie weet, het zijn sluwe geduldige vossen.
Dus importeurs die ook afzet in het buitenland hebben, kunnen een jaar of wat dumpen in het buitenland wel overleven... En dat doen ze volgens mij allemaal wel. Probleempje wel voor ze als DE/BE gelijktijdig met NL zouden volgen, dan is 't dumpen in Frankrijk, Polen en Zweden bv. Tikje ingewikkelder maar voor hun ook wel te doen, de lijntjes liggen er al voor de meesten.
Dus importeurs die ook afzet in het buitenland hebben, kunnen een jaar of wat dumpen in het buitenland wel overleven... En dat doen ze volgens mij allemaal wel. Probleempje wel voor ze als DE/BE gelijktijdig met NL zouden volgen, dan is 't dumpen in Frankrijk, Polen en Zweden bv. Tikje ingewikkelder maar voor hun ook wel te doen, de lijntjes liggen er al voor de meesten.