[Winkel] Vuurwerk Maas en Waal - Beneden Leeuwen

Een 30mm bak voor 80 euro, wat wil je nog meer? Zo te zien lossen ze het netjes op, want ze kunnen ook prima een bak van €100 meegeven.

Ben net gebeld triple x voor de beast of burden. Vage winkel dit
Wat is hier vaag aan? Ze zijn niet verplicht een vervanger aan te bieden, ze hadden ook gewoon het geld kunnen terugstorten.
Denk niet dat de Triple X een waardige vervanger is maar dan had je mijn inziens gelijk aan de telefoon zelf met een voorstel moeten komen

Hele goede eigenaar. Heeft me netjes geld teruggegeven met nog daarbij extra voor de benzine en netjes zijn excuses aangeboden. Tevens heeft ie helemaal gelijk. Geisha en rubro maken er een potje van!
Dit dus, zo te zien stond hij met zn rug tegen de muur want ook vanuit wtf was t nodige niet binnen gekomen. Theo is er zeer druk mee en probeert het 100% netjes op te lossen. Hier ook de Golden willow mee ipv de Massive willows. Voor die 80 eur mag je dan echt niet klagen :thumbup:

Hulde aan Theo, ook bij mij keurig geregeld. Aardige eigenaar en probeert echt goed te regelen! Waarschijnlijk tot volgend jaar 👌

Net gebeld en echt top geholpen. Ze denken met je mee en staan open voor andere opties, hulden aan Maas en Waal!

Voor de Massive Willow de Magnificent met bijbetalen. Voor de Bob gekozen voor de 1.2 ti flowerwave en de 1.2 golden willow👍🏻.

Volgend jaar zeker weer van de partij👌🏻

Net langsgeweest, had 2x de Massive Willow besteld. Voor de 1.2" The Showdown 100sh + Ultimate mixed display 300sh gekozen, tegen een kleine bijbetaling. Prima geregeld zo👍

Kom ook net van Theo vandaan. Beste man had het er maar druk mee! Maar deze winkelier doet wel veel voor zijn klanten. Bij elke klant voor mij had ie wel vervangers moeten regelen en bespreken. Heul keurig en ruim gecompenseerd. Kon veel kiezen voor de BoB. Uiteindelijk de Katan Grande Special 400 als vervanger meegekregen.

Kom ook net van Theo vandaan. Beste man had het er maar druk mee! Maar deze winkelier doet wel veel voor zijn klanten. Bij elke klant voor mij had ie wel vervangers moeten regelen en bespreken. Heul keurig en ruim gecompenseerd. Kon veel kiezen voor de BoB. Uiteindelijk de Katan Grande Special 400 als vervanger meegekregen.

Wauw, die is wel heel netjes voor 240 dan.
Goede ruil! Ik ben idd ook getuige geweest van aantal klanten waar die e.e.a. moest oplossen, het werd bijna grappig als je wat langer stond te wachten en je de volgende vervanger over de toonbank zag gaan. 😋 Hij heeft zich toch goed geprofileerd op deze manier, want ik ga deze winkel ook zeker in de gaten houden volgend jaar!

Back
Bovenaan