[Winkel] Vuurwerk Maas en Waal - Beneden Leeuwen

Haha het valt te proberen. Een box bestellen voor 80 euro en dan een vervanger willen van 190,-
Wat zijn we toch lekkere hollanders.....
Haha tuurlijk, nee ik denk graag mee. Het gaat mij in eerste instantie om een vergelijkbaar product natuurlijk, en verder uiteraard in goed overleg. Ga geen mot maken om een paar potjes.

Magnificent is ook te koop geweest voor iets boven de 100 euro, dus zo raar vind ik dat niet
Wel aanbiedingsprijs vergelijken met aanbiedingsprijs ;-)

Mooi ding die Magnificent, lijkt mij prima vervanger voor mijn Massive Willows.
In de aanbieding was tie dus 50% duurder (120 om 80).
Ik denk dat het best goed komt. Gezien de service hier. Maar ik ga niet moeilijk doen omdat ik perse een duurder box wil. Wees blij dat er een vervanger is, winkelier kan er ook voor kiezen om iedereen zn geld terug te geven. (Scheelt een hoop tijd en gedoe)

Die magnificent had ik ff helemaal gemist, mooi bakkie.
Betaal wel wat bij dan schiet ik die per 2 tegelijk denk ik, ipv BoB
Als ze er mee instemmen dan...

Ik ben vanmiddag gebeld. Massive willows hebben ze er drie ontvangen (wij hebben er 2 besteld).
Kon er 1 krijgen. Voor de ander was er geen specifiek alternatief. Mijn freestyle madness kwam ook niet. Kon ik de temptation willow voor krijgen of de 1"144 shots color box.

Ze stonden ook open voor een eigen voorstel. Dat leek mij het beste gezien er eigenlijk geen (fatsoenlijk) alternatief geboden wordt. Alleen sinds vanmiddag niet meer bereikbaar per telefoon.
Wij hebben afhalen tussen 00.00 en 01.00 dus benieuwd wat we aantreffen.

Ik ben vanmiddag gebeld. Massive willows hebben ze er drie ontvangen (wij hebben er 2 besteld).
Kon er 1 krijgen. Voor de ander was er geen specifiek alternatief. Mijn freestyle madness kwam ook niet. Kon ik de temptation willow voor krijgen of de 1"144 shots color box.

Ze stonden ook open voor een eigen voorstel. Dat leek mij het beste gezien er eigenlijk geen (fatsoenlijk) alternatief geboden wordt. Alleen sinds vanmiddag niet meer bereikbaar per telefoon.
100% temptation willow kiezen tussen die twee ;)

Pfff nou hoop dat ik morgen niet 140km voor niks ga rijden..

Heb mailcontact met ze gehad aan het begin van de avond. Mocht kiezen voor de Armageddon, maar niet voor gekozen. Zelf ook nog geen mailtje ontvangen van ze. Vertrouw erop dat ze vanavond nog wel tijd hebben om het e.e.a. nog op te pakken.

Wel respect dat ze dit nog zo last minute kunnen/willen fixen ipv tijdens het ophaalmoment zelf.

Denk dat ze er zeker wel tijd voor hebben, mijn vervanger voor de Tyrant was ook nog niet bekend of die binnen zou komen vanavond en zouden sws voor een passende oplossing komen. Het voelde igg wel of ze graag met je mee willen denken. Hij had 20x de Beast besteld en er kwam helemaal niks van binnen.

Na mijn vorige post trouwens ze direct te pakken gekregen. Heb een voorstel gedaan voor onze massive willows.
Voor m'n freestyle madness geen idee. Een vervanger voor die massive willows is ook lastig. We hebben er geen drol voor betaald - maar vergelijke bakken zijn fors duurder.

Mochten de Massive Willows morgen niet bij Maas en Waal uitgeleverd worden vraag ik me wel af waar dit mis loopt. Deze box is namelijk bij VuurwerkDiscount morgen tijdens de losse verkoop in de dagaanbiedingen :confused:

IMG-4189.jpg

Dat is denk ik gewoon een gevalletje pech hebben. Neem als voorbeeld de color hypnose, huisman krijgt er maar 15. En sommige krijgen volle levering.

Ik denk dat we het fijne wel zullen horen straks maar ik begreep per telefoon dat er veel meer is toegezegd dan dat ze kregen. Maar hoe dat dan gaat vraag ik mij ook af.
Je besteld iets en krijgt een bevestiging lijkt mij.

Ben ook net terug. Best leuk zaakje! Wij hadden voor onze twee massive willows een platinum sensation gekozen en W-triple layer.
De platinum sensation bleek er uiteindelijk ook niet te zijn. Welke 30mm bak er dan wel was konden ze ook niet specifiek zeggen. Ik zag ook ineens allemaal boxen voorbij komen die ik niet eerder op hun website heb zien staan zoals de 1.2 Dictator Domination en 1.2 Golden Willow. Heb uiteindelijk die laatste gekozen als vervanger omdat ik geen zin had later nog een keer terug te moeten. Voor mijn freestyle madness mijn geld terug gevraagd. Hopelijk maken ze dat snel over..

Alle lof voor de mensen hier. Ze wilde de platinum sensation zelfs komen brengen komende verkoopdagen. Had ergens ook wel heel erg medelijden. Geen idee hoe het kan dat je leveringen zo slecht zijn maar ze proberen het echt iedereen naar de zin te maken. Zo erg dat ik mij bijna afvraag of het geen voorraadproblemen oplevert voor de volgende dagen..

Al met al denk ik dat ik er wel nog een keer zou bestellen. Ze hebben tot gisteren eigenlijk hele scherpe prijzen gehad en gooi deze situatie maar op pech.

Ook net terug van o.a. deze winkel en ben zeer tevreden. De snelheid was misschien wat trager vooral voor mensen die nog een vervanger nodig hadden.

Ze hebben een uitgebreid assortiment en een mooie showroom waar ze alle producten laten zien. Ik heb netjes al mn spullen gekregen en waren zeer vriendelijk.

Al met al denk ik dat ik hier volgend jaar ook zeker weer terug ga komen.

Back
Bovenaan