[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Eigenlijk niet normaal dat er gewoon voor 6000 euro! aan prijzen wordt uitgeleverd! Geniet ervan jongens! Ik denk dat ik namens alle vuurwerkliefhebbers mag spreken dat deze actie voor herhaling vatbaar is volgend jaar:D

Vorig jaar hadden ze deze actie ook al. Wcht super!

Net mijn prijs opgehaald. Super vriendelijk personeel, snel geholpen en los nog wat spulletjes gehaald voor de kleine man van 2,5.

Uiteraard nog even met de (mooie) dames op de foto. En nu maar hopen dat je niet te erg ziet dat ik een snotkop had haha:bonk:

Ook mijn prijs vandaag opgehaald bij vuurwerkbestel.nl in Gilze-Rijen.vuurwerkbestel-prijs.jpg

Kreeg er ook nog een mooi pasje bij om te sparen voor kortingen en gratis vuurwerk.
Nogmaals super bedankt, we gaan er met de family en de hele straat van genieten.

Net ook de prijs van mijzelf en Anihalas mogen ophalen.
Fijne winkel, vriendelijk personeel en snel geholpen. Top :)

Nogmaals bedankt voor de prijs vuurwerkbestel.nl en vuurwerkcrew:thumbsup:

Ook ik heb vandaag mijn prijs mogen ophalen! Kan niet wachten om het aan te steken :D Nogmaals bedankt vwc en vuurwerkbestel.nl!

Gisteren 2 uur gereden om de prijs op te halen. Leuke winkel zo met een outlet gedeelte erbij. Mooi 2 cakes meegenomen en terug naar huis. Nogmaals bedankt!

ik kan mijn gewonnen prijs niet meer op komen halen door omstandigheden :( SUPER JAMMER DIT. :( echt zuur maar ach... ik kan mijn prijs toevallig niet bewaren he? :(

De 29e ook langsgeweest voor de gewonnen prijs. Snel geholpen en met een paar mooie cakes in de kofferbak (2x wicked whistle, anarchy, pryzm en een freakshow) tevreden weer huiswaarts gegaan :)

Gisterenavond rond 18:00 mijn gewonnen GangsterBox opgehaald, was heel rustig stond zo weer buiten.
Heel even snel bij de outlet gekeken, maar me kunnen bedwingen niks bij te kopen.
Ik ga zeker kijken of ik hier volgend jaar wat mooie producten ga kopen.

Fijne foto's heren, bedankt voor het delen. Ontzettend veel plezier ermee allemaal.

Eventueel vrienden die in de regio wonen?

Gewoon bellen zoals Mattenfreak al zij

Beiden bedankt voor de tips, ik heb contact opgenomen en ze gaan wat voor mij regelen!
Mag mijn prijs volgend jaar ophalen wss, echt super! Hier zal ik volgend jaar gelijk ook wat bestellen :D

Back
Bovenaan