[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Top-actie! Niet gewonnen, dus nog maar bestellinkje gedaan :-)
Volgend jaar beter. Gefeliciteerd winnaars! En iedereen veel plezier met zijn fuurwerk!!!!!

Alle winnaars gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee! VWC en VWT, bedankt ook dit jaar voor weer een super actie! Hopelijk volgend jaar weer en dan meer geluk.

Helaas geen prijs.....Alle winnaars van harte gefeliciteerd!!!

Vuurwerkbestel en VWC ontzettend bedankt voor deze geweldige actie!!

hier ook dit jaar geen prijzen, winnaars gefeliciteerd.
Was ook veel grafisch dit jaar, daar ben ik belabberd in.

Nu is het natuurlijk heel erg druk bij ze. Alleen heb ik zondag gemaild wanneer ik mijn prijs af wil halen (en vandaag voor de zekerheid nog een keer) maar ik heb nog steeds geen afhaalbewijs. Hoe zit dat bij jullie?

Nu is het natuurlijk heel erg druk bij ze. Alleen heb ik zondag gemaild wanneer ik mijn prijs af wil halen (en vandaag voor de zekerheid nog een keer) maar ik heb nog steeds geen afhaalbewijs. Hoe zit dat bij jullie?

Een beller is sneller (zeker nu) en anders even spam box kijken?

Gefeliciteerd voor alle winnaars. Hopelijk volgend jaar weer een actie zo mooi als deze? Hoe dan ook kom ik dit jaar ook langs jullie. Tot de 29e

Eigenlijk niet normaal dat er gewoon voor 6000 euro! aan prijzen wordt uitgeleverd! Geniet ervan jongens! Ik denk dat ik namens alle vuurwerkliefhebbers mag spreken dat deze actie voor herhaling vatbaar is volgend jaar:D

Back
Bovenaan