[Winactie 7] Win een VOLT! Capital (+ een VOLT! Chemical box) [WINNAARS BEKEND]

Wel ja? Heb deze niet gezien.. Heb er vorig jaar 2 gestuurd via WeTransfer en 1 ervan is toen niet gedownload en dacht dat het deze was? :confused:

Geen idee, ik zat gisteravond toevallig in het topic van vorig jaar te kijken voor wat inspiratie.. zou toch zweren dat ik 'm daar voorbij zag komen, maar misschien heb ik het fout hoor. Vind 'm in ieder geval wel geinig bedacht :)

Geen idee, ik zat gisteravond toevallig in het topic van vorig jaar te kijken voor wat inspiratie.. zou toch zweren dat ik 'm daar voorbij zag komen, maar misschien heb ik het fout hoor. Vind 'm in ieder geval wel geinig bedacht :)

Thanks in ieder geval! Heb er inderdaad 2 gemaakt en 1 ervan is niet geplaatst en gedownload door VWC dus heb ik zelf geplaats de ander staat op post #203 en was wel geplaatst. Beiden de machine gun box

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...en-Volt!-Chemical-Box!-WINNAARS-BEKEND/page14

Ook wat in elkaar gebakken. Zo maar eens versturen. Helaas geen youtube dus kan hem hier niet delen of er moeten nog andere mogelijkheden zijn

Ishet de bedoeling dat het filmpje op dezelfde manier wordt gedaan als alle voorgaande, of kun je ook op een eigen creatieve manier een filmpje voor VWtotaal maken?

Ishet de bedoeling dat het filmpje op dezelfde manier wordt gedaan als alle voorgaande, of kun je ook op een eigen creatieve manier een filmpje voor VWtotaal maken?

Ik denk dat je mag doen wat je zelf wilt zolang het product van vuurwerktotaal maar de hoofdrol heeft.

"De prijsvraag:

Maak een zo origineel mogelijk filmpje met een product van Vuurwerktotaal in de hoofdrol.
"

Ik denk dat je mag doen wat je zelf wilt zolang het product van vuurwerktotaal maar de hoofdrol heeft.

"De prijsvraag:

Maak een zo origineel mogelijk filmpje met een product van Vuurwerktotaal in de hoofdrol.
"

Thanks! Dan gaan we creatief doen !

Na wat puzzelen is het gelukt om weer wat in elkaar te zetten,alleen ik krijg hem terug als spam melding iemand enig idee hoe ik hem moet versturen?

Ik heb ongeveer 2000 dominostenen neergezet in mijn inzending, gebaseerd op de Wicked Whistle!

Wat een geweldige inzendingen al zeg, genieten om naar te kijken.

@koala, wat ontzettend gaaf zeg, geweldig.

Volstaat alleen een filmpje opsturen ook. Heb de programma`s laat staan de ballen verstand van om een filmpje te maken.

Back
Bovenaan