Koop jij ook de laatste verkoopdag altijd nog iets extra's in?

Koop jij ook de laatste verkoopdag altijd nog iets extra's in?

• Ja zekur!

Stemmen: 50 35,5%
  • Af en toe

Stemmen: 57 40,4%
  • Nee, ik ben heel braaf!

Stemmen: 34 24,1%

• Totaal stemmers
    141
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het slaat nergens op, want je betaald teveel. Maar toch kom ik ook altijd nog thuis met een matje, fonteintje, wenspijl, of die ene cake waar je door het jaar heen steeds over getwijfeld hebt, maar die net aan iemand heel enthousiast verkocht wordt. "doe die er ook maar bij" is dan de zin die ik met enig schuldgevoel uitspreek.

Ik bewaar mijn geld liever voor de eerste freaksites die een dag of twee later weer opengaan ;-)

Nee! Geen tijd,te duur en wat Scav zegt dan geef ik het liever in januari uit aan de freakacties.

Laatste verkoopdag(oudjaarsdag zelf) ga ik nooit meer naar een winkel, heb alles al binnen, happy hour is te druk(kansloos) en heb er eigenlijk ook helemaal geen tijd voor om nog ergens naar toe te gaan.

Dat ik er geen tijd voor heb is wss maar goed ook, anders zou ik mij ook niet kunnen bedwingen zoals de meesten.

Het slaat nergens op, want je betaald teveel. Maar toch kom ik ook altijd nog thuis met een matje, fonteintje, wenspijl, of die ene cake waar je door het jaar heen steeds over getwijfeld hebt, maar die net aan iemand heel enthousiast verkocht wordt. "doe die er ook maar bij" is dan de zin die ik met enig schuldgevoel uitspreek.

Overigens is dit meestal niet op de laatste dag, maar bij het ophalen van mijn bestellingen. Excuses.

Nog nooit gedaan! Meestal de 31e overdag al met ze alle carbidschieten gezellig vuurtje stoken en dergelijke. Dus helemaal geen tijd om dan nog iets te gaan kopen.

Soms wel als ik me bestellingen ophaal dat ik dan nog wat los uit de winkel meeneem.

Heb dat ook nog nooit gedaan, en zal dat ook niet gaan doen denk ik.
Heb op die dag wel andere dingen te doen haha.

Gek genoeg, nee. De 31ste koop ik niets meer bij. Meeste staat al in de (freak) voorverkoop. Losse verkoop is vaak ook strak gepland wat ik wel en niet meeneem. Ik ben wat dat betreft veel gevoeliger voor de spontane Cat 1 pakketjes van de Action :D

och och, moeilijk punt dit. Ieder jaar neem ik mijzelf weer voor het niet te doen, maar menig winkelier weet mij weer te prikkelen door al dat moois wat er staat en ja... zeker sommige twijfelgevalletjes neem ik dan mee.. dat loopt soms uit de hand en in de papieren, maar soms ook niet.. verschilt per jaar

Ik ga naar de winkel om bestellingen op te halen en niet nog meer aan te kopen. Voordat ik een product uberhaupt koop heb ik meerdere keren productfilmpjes bekeken en dit forum geraadpleegd. Daar heb ik de tijd en geduld niet voor in de overvolle winkels...:p

Jazeker! Al ga ik voornamelijk heen vanwege de sfeer/gezelligheid in de winkel. In een vuurwerkwinkel MOET ik altijd wat kopen dus een cake of wat klein grut gaat mee naar huis.

ik ben zo een gozah!!! die effe opt laatst gaat en dat is zo grappig van heel duur naar super goedkoop
ik wist niet wat ik mee maakte happy last hour was echt top in utrecht:P:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan