[Winactie 6] Win een Volt! Distraxion! [WINNAARS BEKEND]

Ik heb bij 3 ook de noise kick ingevuld maar denk toch dat het de partyraiser is als ik het filmpje zo zie. Was ook de enige vraag waar ik lang naar gezocht heb. Maar goed ik heb bij de vorige actie al gewonnen dus voor het winnen maakt het niet uit.

Ik heb bij nummer 3 de Partyraiser box en de 8 kilo flowerbed V1.0. In beide boxen kwam exact dezelfde cake voorbij als de winactie video :)

Tevens is bij 2 ook zowel de 1,2" titanium brocade 2 blue als de 8 KILO FLOWERBED V1.0 mogelijk. Er zijn video's van verschillende producten waar exact dezelfde geschoten cake in voorkomt valt mij op haha.

Zou er dus op neerkomen dat er niet maar één juist antwoord is :)

Ik heb bij nummer 3 de Partyraiser box en de 8 kilo flowerbed V1.0. In beide boxen kwam exact dezelfde cake voorbij als de winactie video :)

Tevens is bij 2 ook zowel de 1,2" titanium brocade 2 blue als de 8 KILO FLOWERBED V1.0 mogelijk. Er zijn video's van verschillende producten waar exact dezelfde geschoten cake in voorkomt valt mij op haha.

Zou er dus op neerkomen dat er niet maar één juist antwoord is :)

Ik wil niet flauw doen hoor maar 8 kilo flowerbed v1.0 is een combi actie bestaand uit de partyraiser en andere cakeboxen.tevens vind ik de naam flowerbed 1.0 ook nergens terug op de vwt website..

Je ziet daarom bij dat filmpje ook een plaatje van de cakebox links onderin en dat zat niet in in het filmpje van de wedstrijd.

ik had deze

1-Wicked Whistle

2-1.2" Titanium Brocade 2 Blue

3-Partyraiser

4-Pryzm

5-Signature Cakebox

6-White Red Rebel

Hmmmm toch maar vast mijn toetsaanslagen voor de spamactie gaan beoefenen dan... Ze maken het spannend en hopen vast op meer filminzendingen :idea:

Dat zal vast wel.....maar ik ben een leek met computerprogramma's laat staan het bewerken van filmpjes. Ik heb hier totaal geen kaas van gegeten. Jammer maar ik denk dat ik een blanco inzending doet.

Back
Bovenaan