Grizmo Raizor
VWC lid
Hmm.. vraag 3 heb ik blijkbaar verkeerd begrepen. Ik las het dat ieder vuurwerkcrew-crewlid het in zich heeft en daarom voor (een tweede keer) Partyraiser vuurwerk gekozen. Maar de rest wel zeker weten goed. Ben benieuwd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarop baseer je dit? Ben erg benieuwd of de juiste antwoorden al ergens zijn bevestigd!![]()
Mijn antwoorden waren als volgt. Met één afwijking t.o.v. de meesten. Ben benieuwd wat uiteindelijk de gezochte antwoorden zijn:
1. Ruthless
2. Sick nation
3.Titanium brocade 2 blue
4. Partyraiser
5.Century Box
6. Airmax
7. Rocket Science
8. One loud cloud
Dat is natuurlijk een aanname, volgens mij werden antwoorden die eveneens logisch klonken ook goedgekeurd. Maar fijn dat je er vertrouwen in hebt.Omdat je die foute antwoorden via een omweg worden beredeneerd terwijl de antwoorden die ik had de kortste en meest logische slag slaan, daarom heb ik vertrouwen in mijn antwoorden.
Zo zijn jou antwoorden 3 en 8 te ver gezocht terwijl er een logischer antwoord mogelijk is![]()
Heb precies hetzelfde. 1. Ruthless, omdat je meedogenloos bent als je iemand zo op de bakkes mept. Hopelijk doen we mee.![]()
Het ging om een crew lid, dus moderators hier op het forum en niet gewone leden zoals jij en ik1. Agressive
2. Sick Nation
3. Freestyle Reverze Box
4. Partyraiser vuurwerk
5. Century Box
6. Air Max
7. Rocket Science
8. Noisekick Box
3: Leden heten Reverze en Reverzer, dus hebben beide deze box in zich.
Ik zie veel foute antwoorden voorbij komen, gelukkig heb ik net als gerkie hierboven wel de goede antwoorden.
7. Deze vuurpijlenaanbieding maakt het ingewikkeld om te laten liggen.
Rocket Science 1 + 2
Tja deze was geen rocketscience![]()
Relevante link:
https://youtu.be/dKaURMbnz40
Dit had ik:
1. Deze cake beukt je zo op je bakkes.
No(i)sekick Box
2. Dit land is niet lekker geworden.
Sick Nation
3. Dit flowerbed heeft een VWC-crewlid in zich.
1.2" Titanium Brocade 2 Blue
4. Deze box tilt je feestje naar een hoger niveau.
Partyraiser
5. Is dit de box van de eeuw?
Century Box
6. Deze schoenen trek je aan naar een feestje van Partyraiser.
Air Max
7. Deze vuurpijlenaanbieding maakt het ingewikkeld om te laten liggen.
Rocket Science 1 + 2
8. Dit krijg je als je hele Dropbox vol staat met keiharde heavy metal!
One Loud Cloud
Nah... Volgens mij voldoet een No(i)sekick box -> vrij vertaald "een kick op je neus boks" toch meer aan de cryptische vraagstelling als de "agressive". En dan heb ik het niet eens over het artwork.
We zullen het zien. Ik ben benieuwd!