[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Het bleek dat vraag 3 helaas niet meer te beantwoorden was met enkel de Vuurwerktotaal site, maar deze is reeds aangepast naar een andere cryptische vraag. Alle inzendingen tot nu toe krijgen sowieso vraag 3 goedgekeurd. :wink:

Gelukkig! Al moet ik zeggen dat ik bij de nieuwe vraag 3 ook twijfel of ik niet te simpel denk.. Ik bedoel.. Is het een vuurwerkcrew lid, dus 1 specifiek lid? Of is het iets wat ieder vuurwerkcrew lid in zich heeft.. lastuug! :bonk:

Het bleek dat vraag 3 helaas niet meer te beantwoorden was met enkel de Vuurwerktotaal site, maar deze is reeds aangepast naar een andere cryptische vraag. Alle inzendingen tot nu toe krijgen sowieso vraag 3 goedgekeurd. :wink:

Ook de enige vraag waar ik moeite mee had en al vraagtekens bij begon te zetten of de vraag wel klopte. Mooi dat jullie dit nu snel oplossen.

Alleen wel gek dat mijn oorspronkelijk in mijn ogen "zwakke" antwoord nu ineens wel een sterk antwoord voor de nieuwe vraag is :p

Gelukkig! Al moet ik zeggen dat ik bij de nieuwe vraag 3 ook twijfel of ik niet te simpel denk.. Ik bedoel.. Is het een vuurwerkcrew lid, dus 1 specifiek lid? Of is het iets wat ieder vuurwerkcrew lid in zich heeft.. lastuug! :bonk:

Hij is niet te moeilijk, maar lees de vraag nogmaals en beter. :wink:

Leuke prijsvraag weer!
Alleen ik kom ook met de nieuwe vraag 3 niet verder.
Maar goed... hebben we vandaag weer iets om over na te denken ����

LOL. Hier heb ik mij gisteren ook rot naar gezocht. Zo erg dat ik het antwoord voor de nieuwe vraag weet zonder de vwt-site :D

Laatst bewerkt:
Binnen een minuut gevonden, leuk bedacht. Toch wacht ik op de spamactie, daar is de kans om te winnen aanzienlijk groter:wink:

En als we alle pakketten met dubbele benamingen weghalen, blijven er nog maar 5 opties over en dan nog heb ik geen idee

Leuke prijsvraag weer! Meestal wel goed met dit soort dingen, maar moeite met vraag #6 :frusty:
Even doorpuzzelen nog maar..

Back
Bovenaan