Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze box lijkt me gesponsord te worden door Peijnenburg als ik het label bekijk.
Erg dikke box! Echter weerhoud de prijs mij ervan. Zoals eerder genoemd voor 100 euro zou ik hem meenemen.
Vind het toch wel een gepromoveerde transbomber
Ik vind de voorverkoopprijs eigenlijk helemaal niet zo gek hoor. Zeker als je aangeeft dat het een gepromoveerde versie van de transbomber is, is de prijs voor een compound box van deze klasse gewoon netjes. Blijft natuurlijk wel een klap geld.
Bijna het dubbele als een Transbomber, zit alleen een extra waaier in en compound. Echter heeft de transbomber het rubro doorlont systeem waardoor die ook soort van compound is.
Bijna het dubbele ben ik niet met je eens. Ik weet dat hij wel voor de helft van de adviesprijs te krijgen is, maar op basis van adviesprijzen is deze zelfs voordeliger. 149 vs. 139...
Ik vind de voorverkoopprijs eigenlijk helemaal niet zo gek hoor. Zeker als je aangeeft dat het een gepromoveerde versie van de transbomber is, is de prijs voor een compound box van deze klasse gewoon netjes. Blijft natuurlijk wel een klap geld.