[WINACTIE 4 - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Tot nu toe 10 posts van mensen die alles goed hebben.. Hopelijk blijft het hier bij dan is mijn winkans behoorlijk :)

Nee hé.. Weer 1 fout. Nummertje 3 niet aan de Eclipse gedacht, had de Gangster Box maar gedaan omdat die
toch ook wel in een duister wereldje leven. Helaas :p

Tot nu toe 10 posts van mensen die alles goed hebben.. Hopelijk blijft het hier bij dan is mijn winkans behoorlijk :)

Helaas ook ik heb hem goed Leendert :p Nu duimen! Niet te hard, mochten we er nu geen winnen heb je je vingers nog nodig voor de volgende winactie!

Mike heeft al in dit topic gezegd dat 56% van de inzendingen goed was...en er waren echt veel members die meegedaan hebben.

Aiii.. Ook bij vraag 2 erin gestonken. Ook de Xtreme dream gekozen. Was toch zwaar overtuigd dat dit het juiste antwoord was. Jammer. Maar zag dat de nieuwe actie alweer van start is?!
Nieuwe ronde, Nieuwe kansen! :D

Zo, tijd om de 10 winnaars te benoemen!

Veel juiste inzendingen dus alle winnaars zijn geloot.

1. JeRe
  2. Scav
  3. Sanderb10
  4. joeyjoey
  5. Carat
  6. Zaliotuur
  7. rickagovv
  8. Vuurwerkkoning
  9. ivivuurwerk
  10. Leviathius
Alle winnaars gefeliciteerd!
Vuurwerktotaal neemt zelf contact met jullie op over de afhandeling van de gewonnen cake!

Al 40 man die een Hallucinator gewonnen hebben! Gefeliciteerd allemaal. En voor degene die nog niet gewonnen hebben, er zijn er de komende weken nog 60 te winnen!

Back
Bovenaan