Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niks ingestuurd omdat ik nr.2 en nr.4 gewoon niet wist. En zie er nog steeds geen logica in.
nr.2: X-Treme dream of hallucinator
nr.6. Vind ik het volgende beter:
nr.6: De devil boxen. En dat vind ik ook het meest logisch; ''Green, Yellow, Blue, Red'' Devil box.
Met de Color change zie ik geen verband met gekleurd wisselgeld en van kleur veranderend vuurwerk.
Wel met gekleurd wisselgeld en gekleurde boxen die al beginnen bij 15 euro.
Al met al een leuke prijsvraag, weer eens iets anders, maar dit ligt aan mij zelf dat ik er niks van snap hahaha.
Groet
Niks ingestuurd omdat ik nr.2 en nr.4 gewoon niet wist. En zie er nog steeds geen logica in.
nr.6: De devil boxen. En dat vind ik ook het meest logisch; ''Green, Yellow, Blue, Red'' Devil box.
Met de Color change zie ik geen verband met gekleurd wisselgeld en van kleur veranderend vuurwerk.
Al met al een leuke prijsvraag, weer eens iets anders, maar dit ligt aan mij zelf dat ik er niks van snap hahaha.
Groet
Groet
nr.4 vond ik vrij simpel...cakebox is immers letterlijk vertaald een doos met taart...in mijn ogen was dit de enige uit de HFF collectie die het zou kunnen zijn. Geen ander artikel had met taart te maken.
Het antwoord is juist, maar de verklaring niet.Een "box" is een begroeting, vuisten tegen elkaar. De cake slaat op het gebak inderdaad, tezamen een "Cakebox".
We hebben heel veel inzendingen mogen ontvangen en ook heel veel leuke reacties! Voor de één blijkt dit moeilijker dan de ander, het aantal juiste inzendingen is 56%.![]()
@Zaliotuur Post#49
@Michiel94 Post#50
@Zuid Post#51
Bedankt voor de uitleg!!
Ik vind het een leuke prijsvraag, alleen deze ligt toch echt aan mij zelf. Ik begreep er weinig van. Ook al heb ik niks ingestuurd, vond ik het wel een leuke uitdaging. Nu ik de verbanden zie... Weer wat geleerd. Rest had ik wel goed
Bedankt
Groet!