[WINACTIE 4 - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Heb alle antwoorden goed, er zaten inderdaad wat twijfelgevallen tussen. Ben benieuwd naar de loting

Niks ingestuurd omdat ik nr.2 en nr.4 gewoon niet wist. En zie er nog steeds geen logica in.

nr.2: X-Treme dream of hallucinator

nr.6. Vind ik het volgende beter:
nr.6: De devil boxen. En dat vind ik ook het meest logisch; ''Green, Yellow, Blue, Red'' Devil box.

Met de Color change zie ik geen verband met gekleurd wisselgeld en van kleur veranderend vuurwerk.
Wel met gekleurd wisselgeld en gekleurde boxen die al beginnen bij 15 euro.

Al met al een leuke prijsvraag, weer eens iets anders, maar dit ligt aan mij zelf dat ik er niks van snap hahaha.

Groet

Niks ingestuurd omdat ik nr.2 en nr.4 gewoon niet wist. En zie er nog steeds geen logica in.

nr.6: De devil boxen. En dat vind ik ook het meest logisch; ''Green, Yellow, Blue, Red'' Devil box.

Met de Color change zie ik geen verband met gekleurd wisselgeld en van kleur veranderend vuurwerk.

Al met al een leuke prijsvraag, weer eens iets anders, maar dit ligt aan mij zelf dat ik er niks van snap hahaha.

Groet

Wisselgeld is letterlijk vertaald Change :p

Groet

Ik snap je gedachtegang bij nr. 2, maar ik vind dat hallucinator beter bij de beschrijving past, immers `zijn ze er ook echt?' duidt voor mij meer op hallucineren dan dromen...maar jouw keuze begrijp ik ook.
nr.4 vond ik vrij simpel...cakebox is immers letterlijk vertaald een doos met taart...in mijn ogen was dit de enige uit de HFF collectie die het zou kunnen zijn. Geen ander artikel had met taart te maken.
nr.6 geldt hetzelfde met de letterlijke vertaling. Change betekent immers wisselgeld, dus krijg je gekleurd wisselgeld.

Groet

Zo had je bijvoorbeeld verduistering ook, letterlijk vertaald Eclipse. Zo zit het ook met gekleurd wisselgeld, Color Change. Als je het weet is het logisch natuurlijk. Hallucinator vind ik logisch, Als je een droom hebt dan slaap je en kijk je niet echt want je hebt immers je ogen gesloten. Maar als je hallucineert dan zie je iets wat er in werkelijkheid niet is. Excuus voor de onduidelijke uitleg maar ik vind het logisch.

nr.4 vond ik vrij simpel...cakebox is immers letterlijk vertaald een doos met taart...in mijn ogen was dit de enige uit de HFF collectie die het zou kunnen zijn. Geen ander artikel had met taart te maken.

Het antwoord is juist, maar de verklaring niet. :) Een "box" is een begroeting, vuisten tegen elkaar. De cake slaat op het gebak inderdaad, tezamen een "Cakebox".

We hebben heel veel inzendingen mogen ontvangen en ook heel veel leuke reacties! Voor de één blijkt dit moeilijker dan de ander, het aantal juiste inzendingen is 56%. :)

Ah daar kwam de begroeting vandaan. Had 4 ook Cakebox gegokt, maar alleen vanwege het gebak gedeelte. Verder ook de andere antwoorden goed. Duimen maar :)

Het antwoord is juist, maar de verklaring niet. :) Een "box" is een begroeting, vuisten tegen elkaar. De cake slaat op het gebak inderdaad, tezamen een "Cakebox".

We hebben heel veel inzendingen mogen ontvangen en ook heel veel leuke reacties! Voor de één blijkt dit moeilijker dan de ander, het aantal juiste inzendingen is 56%. :)

Ach natuurlijk, nu je het zegt! Snapte inderdaad die begroeting niet, dus heb het puur afgeleid uit het taartgedeelte....bedankt voor de opheldering!

@Zaliotuur Post#49
@Michiel94 Post#50
@Zuid Post#51

Bedankt voor de uitleg!!
Ik vind het een leuke prijsvraag, alleen deze ligt toch echt aan mij zelf. Ik begreep er weinig van. Ook al heb ik niks ingestuurd, vond ik het wel een leuke uitdaging. Nu ik de verbanden zie... Weer wat geleerd. Rest had ik wel goed:)

Bedankt
Groet!

@Zaliotuur Post#49
@Michiel94 Post#50
@Zuid Post#51

Bedankt voor de uitleg!!
Ik vind het een leuke prijsvraag, alleen deze ligt toch echt aan mij zelf. Ik begreep er weinig van. Ook al heb ik niks ingestuurd, vond ik het wel een leuke uitdaging. Nu ik de verbanden zie... Weer wat geleerd. Rest had ik wel goed:)

Bedankt
Groet!

Zo die je maar weer met z'n allen kom je een heel eind. Ik vond dit oprecht een leuke prijsvraag. Deze was moeilijker dan winactie 3 al heb ik daar niet aan meegedaan alleen even terug gekeken.

Jammer, dacht dat ik alles goed had maar 5 had ik toch fout.
Ik had bij nr 5 ruff ride, ik had ff gegoogled en het was safari gerelateerd dus dacht ik dat dat m was.
Helaas, volgende keer beter.
Wel erg leuke prijsvraag!

alles goed , nu maar duimen. ik had zelf eerst meeste moeite met vraag 5 alleen na even scrollen door de site leek het mij vrij duidelijk. ben erg benieuwd naar de uitslag.

Back
Bovenaan