[WINACTIE 4 - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Alweer een hele leuke prijsvraag, het kan niet op zeg. Deze was best lastig want je moet goed nadenken. Heb mijn antwoorden zojuist verzonden. Duimen maar :D

Ook net ingestuurd en nummer 7 wist ik juist meteen toen ik m zag!
Tja wat moet ik zeggen.....
5 en 4 was wel ff hersenkraker voor mij haha

ik wil eigenlijk zeggen ik wist ze allemaal in 1 keer , maar ik wacht daar wel even mee tot de uitslag bekend is hahahah, kunnen de goeie antwoorden niet gelijk bekend gemaakt worden als de prijsvraag dicht is? zoals bij winactie 3 we moeten nog tot volgende week maar als we de goeie antwoorden nu al weten is misschien wel leuk . ik moet wel zeggen dat ik het heel leuk bedacht vind en heeft er gelijk voor gezorgd dat ik een leuke bestelling heb gedaan!

Ik zal eens even kijken of we, zodra deze is afgelopen, de antwoorden meteen zullen plaatsen. Zie er geen probleem in.

Ook weer mee gedaan. Leuk bedacht zo, ik moest hier toch iets meer bij na denken wat het toch extra leuk maakt. Nu afwachten en hopen op een prijsje:D

Zoals belooft hierbij de antwoorden:

1 Sick 6 Rockets
2 Hallucinator
3 Eclipse (2.0)
4 Cake box
5 Big Five
6 Color change
7 Hardstyle box

Vandaag zullen we ook weer een nieuwe prijsvraag online knallen!
De dag is nog lang.

Laatst bewerkt door een moderator:
De 2e had toch net zo makkelijk de X-Treme Dream kunnen zijn? Heb niet meegedaan, maar die past ook bij de cryptische omschrijving. Je ziet kleuren, maar ze zijn niet echt. Het is een droom....

De 2e had toch net zo makkelijk de X-Treme Dream kunnen zijn? Heb niet meegedaan, maar die past ook bij de cryptische omschrijving. Je ziet kleuren, maar ze zijn niet echt. Het is een droom....

Ik denk juist dat de vraag 'maar zijn ze ook echt?' aangeeft dat het geen droom is.

Back
Bovenaan