Palm Tree
VWC lid
Gelukt, zonder screenshot. Beetje lastig met mijn mobiel namelijk. Heb uiteindelijk 10 verschillende producten gehad met een totale hoeveelheid van 35.
Elk product mag slechts 1x gebruikt worden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukt, zonder screenshot. Beetje lastig met mijn mobiel namelijk. Heb uiteindelijk 10 verschillende producten gehad met een totale hoeveelheid van 35.
Elk product mag slechts 1x gebruikt worden![]()
Hm, dan vind ik de vraag/eisen iets verwarrend overkomen. Het lijkt namelijk of de gevraagde producten een maximale hoeveelheid van 1 heeft. En niet alle producten.
Amateur, 15 producten hier![]()
Dit stond ook al door een moderator vermeld in post #32Hm, dan vind ik de vraag/eisen iets verwarrend overkomen. Het lijkt namelijk of de gevraagde producten een maximale hoeveelheid van 1 heeft. En niet alle producten.
Zojuist las ik dat ik bij win actie 2 in de prijzen ben gevallen. Dat maakt mij dubbel blij, 1 ik heb natuurlijk wat gewonnen LEUK, en 2 ik hoef niet meer met deze mee te doen waar ik erg blij mee ben, na 4 dagen nog altijf niet gelukt
Je kunt met deze winactie dus maximaal 1 cake winnen. Als je hebt gewonnen, ben je vrij om mee te doen aan alle andere winacties, want door mee te doen aan alle prijsvragen, doe je ook mee voor de topprijs die los verloot zal worden!
Blijft een leuke puzzel altijd.
Gelukt met 12 produkten.