[WINACTIE 3 - 2017] Win een HFF Hallucinator! [WINNAARS BEKEND]

Er wordt niks over de flowerbeds collectie genoemd. Wel over een flowerbed maar flowerbed is een algemene benaming.

De siqnature boxen zijn namelijk 1.5 of 2 kilo dus als je 3 flowerbeds van de volt! Flowerbeds collectie kiest en dan ook nog 1 van de siqnature collectie dan overschrijd je regel van maximaal 1 per gewichtsklasse

Maak de concurrentie nu niet wijzer dan ze is....

:wink:

EDIT: Regels zijn gewijzigd, dus negeer bovenstaande.

Laatst bewerkt:
Altijd leuk om even te puzzelen! gelukt met 34 items, nog een mooi lijstje ook, was bijna in staat om het gelijk maar te bestellen haha:p

Leuke actie! Lekker puzzelen, ondanks dat ik geen winkans heb, wel even gekeken en het is nog best lastig. :p Maar je winkelwagen vullen tot dat bedrag is wel erg lekker klikken haha.

Er wordt niks over de flowerbeds collectie genoemd. Wel over een flowerbed maar flowerbed is een algemene benaming.

De siqnature boxen zijn namelijk 1.5 of 2 kilo dus als je 3 flowerbeds van de volt! Flowerbeds collectie kiest en dan ook nog 1 van de siqnature collectie dan overschrijd je regel van maximaal 1 per gewichtsklasse

Toch denk ik dat het om de collectie gaat, en dat je van de eerste 3 (dat zijn de gewichtsklasses) er maar eentje mag... misschien kan iemand van VWC hier duidelijkheid over geven? Weet nu niet hoe ik moet puzzelen...

Was weer een mooie puzzel, maar we zijn er weer uit gekomen. Helaas is het wel een fictieve winkelmand ... :cry:

Een screenshot van de winkelwagen lijkt mij voldoen om als antwoord in te sturen, of is dat onjuist...?

Zeker. :)

Toch denk ik dat het om de collectie gaat, en dat je van de eerste 3 (dat zijn de gewichtsklasses) er maar eentje mag... misschien kan iemand van VWC hier duidelijkheid over geven? Weet nu niet hoe ik moet puzzelen...

Minstens 3 boxen uit de Flowerbed Collectie waar een gewichtsklasse bij genoemd is + 1 uit de Siqnature collectie, maar daarbij is de gewichtsklasse dus niet van belang. :wink:

Pfff wat een werk. Maar het is me gelukt met 16 producten. Morgen even uittikken in de mail en versturen vanaf een echte pc.

Back
Bovenaan