[WINACTIE 3 - 2017] Win een HFF Hallucinator! [WINNAARS BEKEND]

Mijn lijst was te lang voor mijn beeldscherm. Ik had 29 producten...
Het is me uiteindelijk gelukt via een aparte instelling in de driver van Adobe PDF.

Ik vond vooral het overzicht/screenshot van mijn bestelling uitprinten een flinke kluif! Moest echt capriolen uithalen om een mooi leesbaar plaatje te krijgen. Printen naar pdf vanuit Chrome was niet meer te lezen...

Valt wel mee toch...
Je maakt een screenshot van je winkelmand, scroll je een aantal producten naar beneden, weer een screenshot, stukje naar beneden scrollen, weer een screenshot etc etc...

Dan knip je je winkelmand in al die screenshots uit en plakt ze onder elkaar, en voila...

Vreselijke prijsvraag dit altijd, lukt me nooit om op het bedrag te komen :bonk:

Man man man dit heeft me het nodige bloed zweet en tranen gekost hoor maar het is dan toch gelukt hoor :D

ik ben er ook nog lang niet.

Ik merk wel dat je op een gegeven moment je dealer moet kiezen. En niet alle dealers hebben dezelfde collectie in huis, en er is dus een verschil in keuze.

Valt wel mee toch...
Je maakt een screenshot van je winkelmand, scroll je een aantal producten naar beneden, weer een screenshot, stukje naar beneden scrollen, weer een screenshot etc etc...

Dan knip je je winkelmand in al die screenshots uit en plakt ze onder elkaar, en voila...

Er bestaan tegenwoordig hele handig browserplugins die in één klik een screenshot van een complete webpagina maken.

Voor Google Chrome kun je bijvoorbeeld deze plugin gebruiken.

zo dat was een lastige, maar gelukt met 15 producten:cool:. Mail is gestuurd met een screenshot van mijn mandje.

Ben er een half uurtje mee bezig geweest, het is mij ook gelukt met 15 producten.

Was een lekker prijsvraagje hahaha :D

Gelukt, zonder screenshot. Beetje lastig met mijn mobiel namelijk. Heb uiteindelijk 10 verschillende producten gehad met een totale hoeveelheid van 35.

beste nog lastig, ik had hem eerst ook met 18 producten... toen ben ik de tekst nog eens gaan lezen en heb ik de opdracht anders uitgevoerd en kwam op 30 producten.

Back
Bovenaan