[WINACTIE 2023] ST8MENT vuurwerk winnen!

Wat is jouw dichtbij zijnde ST8MENT dealer?
Ijzerman vuurwerk in Brandwijk

Wat is jouw eerste ST8MENT aankoop geweest? En waarom?
Estallar, heerlijk die fluit en boeketten.

Wat is jouw favoriete ST8MENT product ooit? En waarom?
Ik heb alleen de Estallar gehad van st8ment

Wat is jouw favoriete ST8MENT F1 product 2023? En waarom?
Dit heb ik nog nooit aangeschaft van st8ment, maar als ik het zou aanschaffen zou ik voor de Tapas gaan.Grondbloemen zijn altijd goed:)

Wat is jouw favoriete ST8MENT cake 2023? En waarom?
De bombas blancas komt erg goed over op film. Ik zelf heb tot nu toe alleen de Estallar gehad.

Wat is jouw favoriete ST8MENT compound 2023? En waarom?
El patron, ik hou van goud.

Kluswijs noordwolde

Durf het niet te zeggen zo, zou iets in de losse verkoop zijn geweest. Mogelijk dat ik nog een bon ervan heb liggen dan pas ik dit aan.

dit is toch fantastisch zn chaos product. Hier maak je iedereen lekker gek mee.

Toch wel een beetje nostalgie he soort van rotjes in een slof. De tijden van sloffen rotjes zijn helaas voorbij.

Dit soort chaos cakes zijn gewoon fantastisch. Lekker de buurt gek maken.

Ik ben wel erg benieuwd naar de tres elementos. Het aantal geschoten en gewicht best interessant als showtje denk ik.

Laatst bewerkt:
Heel mooi, deze prijsvraag, dankjewel voor deze kans, zal mijn best doen om de vragen zo goed en eerlijk mogelijk te beantwoorden.

Sparkles Vuurwerk, Oslostraat 80, Sittard

Eerlijk gezegd weet ik het niet met 100% zekerheid maar ik geloof dat het Bombas Blancas was, waarom ik destijds het zou hebben gekocht, vanwege de kwaliteit, immers koop ik alleen kwaliteit, vind ik. :)
Nee, zonder gekkigheid, dit is gewoon een zeer mooie cake, goed uitgewerkt effect en ook een perfecte tempo, niet te langzaam en niet te snel, waardoor je er voluit van kan genieten.

Dit is voor mij Coloreado. Wat een prachtige compound. Perfecte tempo, mooie en diverse effecten en dan die zeer mooi en felle kleuren en ook heel belangrijk dat deze verschillende schietrichtingen heeft, zo hoort gewoon een compound te zijn, dit is duidelijk toch echt het mooiste product uit deze lijn.

Voor mij is dat de Bonsai, dit doet mij namelijk herinneren aan Funke, prachtige fonteinen dat best wel sterk en hoog komt voor z'n formaat.

Voor mij toch echt wel Bombas Blancas, een topcake met fantastisch goed uitgwerkte effect. Perfecte tempo ook en omdat deze ook nog eens per 5 in een fanshape schiet, is het een cake waar ik sowieso altijd wel in ben geïnteresseerd.

Dit heb ik eigenlijk al bij vraag 2 beantwoord, dit is voor mij toch echt wel Coloreado. Man wat een mooie compound is dit zeg. Deze heeft gewoon alles wat ik in een compound zoek. Diverse schietrichtingen, diverse mooi en goed uitgewerkte effecten, mooie felle kleuren en een perfecte tempo. Deze compound kan je dan ook heel goed als afsluiter, na een mooie avondje stoken, gebruiken.

Autopia autoparts, Marconiweg 24 hellevoetsluis

El Patron, ik wou vorig jaar eindelijk eens een switch maken naar de wat grotere blokken ipv alleen maar klein spul

Coloreado, wat kwam deze vorig jaar goed over in de straat. echt een heel vet blok

Bonsai, heerlijke fonteintjes om snel weg te stoken in de vooravond

Ik vind de La Bomba er heel erg goed uitzien, Houd ook echt van zoveel mogelijk chaos in de straat

Dan moet ik toch gaan voor de fuego del mar, Wat ziet dat eruit als een mooi blok zeg.

Dat is Webo in Harderwijk en Simply Outlet in Lelystad. Maar kom dit jaar langs in Almere Haven!

Tapas! Eerste ervaring met St8ment was tijdens het verbod. Om toch wat te stoken te hebben met de kleine een beetje cat1 ingeslagen. De Tapas waren mooi opvallend met de minder dan standaard kleuren.

Nu al niet meer orgineel, maar is de Estallar. Chaos. Fluit. Boem. Tempo. Briljante cake!

Toch de Tapas wederom, die kleurtjes waren echt tof.

La Bomba, hopelijk net zo goed als de Estallar. Dat is wel toevertrouwd.

Avalancha, de effecten lijken wel in slowmotion te gaan wat het meteen een erg sierlijke compound maakt. Niet de grootste, maar voor mij wel de mooiste.

Bax Vuurwerk XXL - Bergeijk

Bella Ciao vanwege de verschillende shapes, tempowisselingen, variatie in effecten en natuurlijk
de prachtige kleuren

Bella Ciao - Enkel deze ooit geschoten om bovenstaande reden haha. Plus spinners die ik te gek vind!

Ninos - Leuk pakket om in de vooravond met de kids af te steken en van alles wat

La Bomba - Twijfelde enorm tussen de mooie heldere kleuren van El Padrino en deze. Maar ga
uiteindelijk toch voor de heerlijke schele fluiters van La Bomba. Hopelijk komt deze in de buurt
van de Yellow caps van vroegah haha

Avalanche - Helaas gaat de Bella Ciao eruit maar de Avalanche vind ik ook te gek. De blauwe parels zien er super uit samen met de langzame crackling, echt top!

Laatst bewerkt:
Supertof dat jullie weer een prijsvraag doen hier !!

Doldersum Vuurwerk, Beerzerweg 36 in Beerze

Estellar. Enorme rambak voor een heerlijke prijs.

Hermanos. Allereerst omdat mijn vader Herman heette, maar ook vanwege het prachtige goud. Wel eentje voor een "windloze" oud en nieuw, of stiekem op een mooie zomeravond.

Ben niet zo van het F1 spul, maar de Bonsai is wel een leuk product waar ik zeer waarschijnlijk wel een doosje van meepak.

Ik ben erg benieuwd naar de El Padrino dit jaar ! Prachtig label en de Swimming Stars zien er op de film erg goed uit.

Vorig jaar uiteindelijk niet gekocht, maar dat gaat dit jaar zeker wel gebeuren. De El Torro. Prachtige heldere kleuren en harde burst voor een zeer schappelijke prijs (hoop ik dit jaar ook op:tongue2:)

Leuke actie zo, tof om alle verschillende meningen van de leden te lezen. Lekker simpel, goede opzet. Bedankt GBV!

super tof dit @vanderelst altijd leuk om mee te doen!

Tuincentrum de Uiver Katwijk

Tapas, grondbloemen altijd leuk en deze zou toen een andere kleurencombi hebben waardoor ik ze moest hebben Stad en land er voor afgereden in coronatijd.

Estaller omdat dit gewoon een topproduct is lekkere chaos fluiters erbij, ik hou ervan.

Vulcanos nieuw dit jaar dus die moet ik gewoon hebben en het label is erg geslaagd naar mijn mening!

Bombas Blancas omdat ik deze helaas (oude versie) niet uitgeleverd kreeg en hem uiteraard nog een keer wil hebben haha en sowieso dit het label geweldig vind.

ik denk toch de tres elementos waarom goede vraag! hij trekt me aandacht heel erg ook al heb ik nog geen productvideo gezien helaas maar ik denk uiteindelijk voor nu om de grote.

Qua kilometers kom ik op Oudeschild op Texel uit. Maar we gaan naar stad Alkmaar, dit is iets makkelijker te bereiken.

Dat is de Casa de Papel geweest. De naam, het design en natuurlijk de effecten spraken me een aantal. Uiteindelijk afgelopen jaar pas afgestoken en zelfs met de harde wind presteerde de box heel goed!

Toch ga ik dan voor de Estallar, een hele gave betaalbare rambak.

De Bonsai fontijntjes. Klein maar fijne fontijnen, en een leuk design.

De Bombas blancas, een gave waaier waar ik soiezo fan van ben. Met een lekker tempo en met een mooi effect.

Voor mij is dat de El General, deze box bevat alles wat ik wil. Spinners, een waaier en hele mooie effecten.

Vuurwerk Orthen Den Bosch

Bombardos, wat was dat genieten met de single shots, ik mis ze nog steeds.

Estallar, lekker tempo en goede fluiters. Publiek dat een beetje staat te ouwehoeren is meteen weer bij de les.

Voorheen zeker de Tapas, voor dit jaar ga ik in ieder geval de Bonsai proberen.

La Bomba, ben benieuwd naar de opvolger van de Estallar

Trueno, net als met de La Bomba erg benieuwd hoe deze opvolger van de Estallar gaat zijn

Wat is jouw dichtsbijzijnde statement dealer?
Makado Vuurwerk in Purmerend!

Wat is jouw eerste statement aankoop geweest en waarom?
Dat zijn de Tapas geweest, lekker stukje cat 1 vuurwerk en wat mij betreft 1 van de betere grondbloemen op dit moment!

Wat is jouw favoriete statement product ooit en waarom?
Voor (wat ik tot nu toe heb gehad), de Color Diferente! Ben gek op veel kleuren en hoe feller hoe beter! Super toffe compound en vind de kleur overgangen heel tof, zie je nog maar weinig op dit moment op de markt! Lekker tempo: genieten!

Wat is jouw favoriete statement F1 product en waarom?
Helaas zijn de tapas geen cat 1 meer, dus dan valt de keuze op de Bonsai! Blijf lekker in de kleuren hangen, en vind dat bij cat 1 ook erg tof, net zoals bij de tapas!

Wat is jouw favoriete statement cake en waarom?
Geen kleuren bij deze, maar een lekkere rambak! Vind de Bombas Blancas echt te gek! Ben altijd al fan van crackling bakken geweest, en dit is weer een mooie toevoeging! Ramde er goed op los, goeie spreiding en lekkere burst: topper!

Wat is jouw favoriete statement compound en waarom?
De Color Diferente is voor mij dus echt een topper! Heerlijk die kleuren afwisseling en dat tempo, maar om nou hetzelfde te zeggen is ook zo wat…
Dan valt mijn keuze toch op de El Torro! Ook ontzettend veel kleuren variatie en blijf die blinker boeketten toch ook echt te gek vinden in combinatie met al die kleuren! Laatste deel lekker in combinatie met crackling, aan variatie geen gebrek, echt een toffe bak!

Hartstikke leuk deze weer hoor. Wordt je nog eens bekend met alle artikelen!

Veldhoven, Groenrijk de Heikant, Polderstraat 17, maar ga zelf vrijwel elk jaar
richting Vuurwerk Orthen :wink:

Estallar vanwege de heerlijke fluiters en de knipoog naar het verleden

Estallar, zoals hierboven gezegd vanwege jeugdsentiment :wink: verder heerlijke
chaos bak, prima burst en betaalbaar.

Bonsai - Super leuke en felle bengaaltjes om te stoken in de vooravond.

Zoals gezegd als groot fan van de Estallar enorm benieuwd of La Bomba een
waardige opvolger zal gaan zijn

Dat wordt dan de Trueno, tja opvolger van Estallar, fluiters, spinners eigenlijk zit
er alles wel in wat ik top vind dus ben benieuwd!

Bedankt voor de leuke actie!

Alkmaar, CNBvuurwerk, marterkoog 4

El capo! mooie grote blinkers en een rap tempo.

Bella Ciao, mooie kleuren, maar ook een diverse box. Er zit van alles een beetje in.

Bonsai! heel wat van afgestoken met de kinderen. Meestal iedere avond na 5 dec wel wat met de kinderen in de tuin afgestoken, omdat je de buurt niet tot last wil zijn, zijn deze stille fonteintjes daar ideaal voor!

Bombas blancas, bijzonder stukje vuurwerk. mooie white ghost effecten ipv crackling wat je meestal ziet!

El capo! ramt er heerlijk op los!

Laatst bewerkt:
Vuurwerk Marrum Botniaweg 2A Marrum

Estallar - Super artikel Salvo's fluiters met de bekende knipoog naar het verleden

Bella Ciao - Deze heeft alles aan boord : Dikke kleuren, Spinners, dikke kleuren, Shapes, dikke kleuren, gevarieerde effecten en oh ja fantastische kleuren :D

Tapas - Wie houdt er nou niet van tapas ;-) Leuke , goed draaiende grondbloemen met mooie (en van de standaard afwijkende) kleuren.

La Bomba - Dat is gewoon Estallar in de 2.0 uitvoering. I want it!

Avalancha - Ik moest ook denken aan Snowstorm en wordt hier heel vrolijk van, mooi langzaamvallend goud met felle kleuren en langzaam poppende crackling.

Karwei - Berkel en Rodenijs

La Bomba - Geweldige lekkere rambak met fluiters en boeketten

Bandidos, ik ben nu eenmaal gek van 19 schots assortimenten.

Bonsai, geweldig leuke kleine fonteintjes met een uitstekend prijskaartje.

La Bomba : Lekkere rambak met veel effecten en goede fluiters.

Fuego del Mar : dit betreft een zeer sierlijke bak waar je door het tempo zeer van kunt genieten.

Laatst bewerkt:
Vuurwerk Orthen in Den Bosch

De Bombardos, eeuwig zonde dat deze er niet meer zijn :(

De Estallar, een icoon uit de serie. Dat je zo iets moois uit 500g weet te krijgen verbaast mij steeds weer.

De Bonsai. Het is is hier altijd vrij donker en wat licht in de duisternis doet het altijd goed!

De La Bomba, ziet er uit als een heerlijke chaos!

De Fuego del Mar. Goud met blinkers is een prachtige combinatie en het rustige tempo balanceert de drukte van de hierboven genoemde La Bomba een beetje :)

Dank voor het mogelijk maken en succes allemaal!

Gefeliciteerd Japiekrekel! Jij bent de eerste winnaar van de ST8MENT Actie 2023!
Jij wint de Tapas, Bombas Blancas en El Patron :applause: Stuur je mij een PB voor de afwikkeling?

Ijzerman vuurwerk in Brandwijk

Estallar, heerlijk die fluit en boeketten.

Ik heb alleen de Estallar gehad van st8ment

Dit heb ik nog nooit aangeschaft van st8ment, maar als ik het zou aanschaffen zou ik voor de Tapas gaan.Grondbloemen zijn altijd goed:)

De bombas blancas komt erg goed over op film. Ik zelf heb tot nu toe alleen de Estallar gehad.

El patron, ik hou van goud.

Back
Bovenaan