[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

En ingestuurd!
wat een leuke actie weer, ik kon toen ik de vragen zag maar de helft beantwoorden maar na wat graven heb ik ze toch allemaal.
Ik vind de vragen erg leuk bedacht! Top gasten!
Nu hopen dat ik ze ook goed heb en met die mooie hallucinator naar huis mag!

Bij vraag 5 is een cruciale hint geplaatst, wij merkten op dat iedereen hem fout heeft, maar het antwoord blijkt niet in de webshop te staan. Oeps... :rolleyes:

Voor de inzendingen die al geweest zijn; voor jullie wordt ie uiteraard goedgekeurd! :wink:

daar gaat een 15 minuten brain pain :P

Ook maar de antwoorden gestuurd, vond hem opzich wel te doen. Zaten wel een paar lastige vragen tussen, en heb er 2 waar ik niet zeker over ben. Achja, we zien het vanzelf :D

Leuk te zien dat jullie deze cryptische vragen altijd kunnen waarderen. Wij hebben iig veel lol als we ze aan het verzinnen zijn.

Alle vragen relatief gemakkelijk kunnen beantwoorden, maar vraag 10 is toch een hersenkraker. Morgen nog maar eens kijken... Dit soort prijsvragen zijn wel veel leuker dan de voorgaande drie prijsvragen.

Ik hou echt van dit soort cryptische vragen en zo te merken jullie ook :D Even een beetje de hersenen kraken hier :) Soms moet je echt heel erg goed nadenken haha. Succes nog !!:thumbsup:

Back
Bovenaan