[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Kan iemand me het antwoord bij vraag 6 uitleggen? Enige die ik fout had afgezien van de Epic die niet op de site stond..

Heb ook alle vragen goed :D hopen dat ik bij deze prijsvraag wel wat win

al had ik zelf bij vraag 3 het antwoord Decibull Sirene Rockets gegeven , dit word ook goedgekeurd toch ? :p

Freestyle is een rapvorm, en titanium is een moderator op vwc ...

Aww, daar zat ik heel erg dichtbij. Ik dacht meer dat het sloeg op het feit dat een VWC-crewlid een "Fan" is van vuurwerk, dus Freestyle Fan. Ik had toch een Hallucinator gewonnen, dus het maakt niet uit.

De winnaars zijn bekend! :D
De winnaars krijgen een pm of mail van Vuurwerktotaal voor de verdere afhandeling. :wink:

Gefeliciteerd!

1. MM617
  2. Jorisman
  3. LMFR
  4. BakkertjeKees
  5. Timothy22
  6. DarkSoul
  7. Mrbooman
  8. Koenie95
  9. Flappie
  10. roadrunner

Super dat ik er ook een heb gewonnen! Zeer blij mee!! :D Dank aan Vuurwertotaal en Vuurwerkcrew ook uiteraard! en alle andere ook gefeliciteerd natuurlijk :)

Gefeliciteerd winnaars! Het was voor mij al duidelijk dat ik niet geen winnen, de rappende VWC crewmember had natuurlijk Freestyle Titanium moeten zijn.

Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop voor de mensen die aan alle voorgaande winacties mee hebben gedaan nu bij de laatste actie eindelijk gaan winnen!

Hier ben ik echt blij mee. Ik vond dit de beste cake tijdens de demo van Huisman. Ik wilde hem daarna gaan bestellen ,wat niet meer ging bij mijn dealer, en hem dan nu alsnog winnen !!
VWC en Vuurwerktotaal bedankt voor de actie !!

Back
Bovenaan