Michiel94
VWC lid
Mooi antwoord...een hallucinator van eigen deeg! Bovendien moet hij eerst maar eens correct leren typen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Neeeee de hallucinator komt in ieder geval na 12en aan de beurt...ik ben niet zo rijk dat ik een cake van 25 euro in de avond kan permitcineren.
Neeeee de hallucinator komt in ieder geval na 12en aan de beurt...ik ben niet zo rijk dat ik een cake van 25 euro in de avond kan permitcineren.
Ik hoorde ook dat alle wegen naar de Hallucinator leiden, of heb ik dat verkeerd begrepen??
als ik de hallucinator win, dan steek ik hem om 6 uur stipt af!
Ik ook niet, maar begin je om 12 uur met de Hallucinator, of is het de finale??
als ik de hallucinator win, dan steek ik hem om 6 uur stipt af!
Nee dat heb je goed gehoord....maar niet alle hallucinators leiden naar de weg.
Geen van beiden denk ik haha. Hij zal denk ik een plekje in het midden krijgen. Maar heb daar eerlijk gezegd nog niet heel veel over nagedacht. Zie het wel als de hallucinator rijp is.
Zo, dan ben ik wel benieuwd wat er om 12 uur op het programma staat? 10 hallucinators tegelijk?
Haha, ik stook eigenlijk ook nooit op volgorde. Als het regent, is die er gauw doorheen #fasthallucinator
Ja ik hoop maar dat het niet gaat regenen. Dan is mijn hallucinator snel voorbij.
haten op mensen die op vuurwerk zeiken, maar zelf zeiken op iets wat hen irriteert. Kinderachtig en useless
Denk als het dit jaar regent, dat ik het gewoon lekker laat staan (natuurlijk niet alles). #hallucinatorssparen
Ja doe ik meestal ook, maar als je iemand afbeeldt als een mongool, moet je zelf wel zonder spelfouten kunnen typen....am I hallucinator?