Bjarne0406
VWC lid
Wat moet je bij dat ene merk als je de hallucinator hebt? De rest is zonde van je geld lijkt mij, stelt alleen maar teleur.
Dat is waar, denk dat ik mijn andere bestellingen maar afzeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat moet je bij dat ene merk als je de hallucinator hebt? De rest is zonde van je geld lijkt mij, stelt alleen maar teleur.
Daarom heb ik het ook tussen haakjes gezet!! Liever 1 Hallucinator in de wijk, dan 5 cake's van groenrijk??
Dat is waar, je moet alleen wel oppassen voor vuurtjes! Straks vliegt je troon in lichterlaaie!! #hallucinatorfeest
Liever 1 hallucinator in je hand, dan 5 in het land!
Hmm, die is best wel origineel vind ik zelf.
Ben wel gaan hallucineren van die biologie toets!!
Hallucinators zijn niet alleen heel mooi, maar kunnen ook gebruikt worden voor andere doeleinden...zoals een troon of een kroon.
Die toets heb je morgen toch? Of heb je die al gehallucineerd? Ben je dan goed voorbereid of ga je zitten hallucineren tijdens het examen.
Moet jij niet dansen? Of leren? Tentamenstress? Hallucinatorstress? Hallucineer je al?
Haha, die is inderdaad ook wel aardig! Jij kan er ook wel een Hallucinator van!
Nee joh, geen examen! Gewoon een toetsje, hoop op een 6. Hoop ook dat ik niet van een Hallucinator ga hallucineren van de toets!
ik haat het als uni zo onduidelijk is over de stof die je moet beheersen en maar 1 oefententamen geeft: conclusie: hallucinator spammen!
bio toets? hallucinatieorganismen?
oefententamens zijn voor stomme hallucinators. Een echte hallucinator haalt een 8 zonder oefententamens.
Wanneer steek jij de Hallucinator af?? Beetje aan het eind, of gelijk aan het begin van de avond??
Ja bij mij valt de hallucinator niet ver van de boom hoor, dat is mij van jongs af aan meegegeven. #hallucinatorweetjes
Nee, gaat over hallucinatorcellen!