Bjarne0406
VWC lid
Ik heb wel een intratuin vuurwerkfolder, maar dat vuurwerk is lachwekkend in vergelijking met bijvoorbeeld de hallucinator!
Kocht vroeger altijd 1 pakketje of wat vuurpijlen twv €35.... Hadden ze toen maar al Hallucinators....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel een intratuin vuurwerkfolder, maar dat vuurwerk is lachwekkend in vergelijking met bijvoorbeeld de hallucinator!
Klopt, Vuurwerkmania heeft hele mooie acties, en ook mooi producten. Maar de Hallucinator is al goedkoop genoeg![]()
Kocht vroeger altijd 1 pakketje of wat vuurpijlen twv €35.... Hadden ze toen maar al Hallucinators....
Ik zie nu ook dat ik de 900 Posts gepasseerd ben. HALLELUJAACINATOR!!
Trouwens ook geen vuurwerkmania dealer in de buurt, dus ben aangewezen op china red en vuurwerktotaal...nou dan is mijn keuze snel gemaakt. Hallucinator natuurlijk!
Gefelicinator! Als jij en ik geen hallucinator winnen, word ik echt gek!
Ik weet nog wel dat ik vroeger mijn ouders moest smeken om voor 50 euro aan vuurwerk te mogen kopen. Kocht dan meestal 2 a 3 potjes tussen de 10 en 20 euro en nog wat rotjes en singleshots. Nu zal ik de hele avond hallucinators stoken!
We hebben samen meer dan 30% van de totale Hallucinator Posts. Dat moet dus haast wel!
Was vroeger ook altijd bang voor vuurwerk, durfde niet eens wat af te steken. Nu steek ik zo 10 Hallucinators tegelijk aan!!
Jongens ik ben er vandoor, even kijken bij een paar vuurwerkwinkels, houd je haaks en blijf spammen voor de Hallucinator!![]()

Vanavond nog even Sinterklaas, en zet daarna de kerstboom maar binnen!! Misschien een Halluinator eronder??
Als wij nou over 4 dagen zo`n 2500 posts samen hebben, dan komen we een heel eind in de strijd voor de hallucinator! Zal dan toch denk ik 1/3 van de posts zijn haha.
. #spamvoorhallucinator!Haha ik niet echt. Stond altijd hele oudjaarsdag rotjes in de tuin te smijten. Nu smijt ik met hallucinators op oudjaarsavond.
Vanavond alleen gourmetten met lekkere hallucinators, de kerstboom komt pas half december ergens binnenhallucineren.
. De kerstverlichting hangt ook al. Geeft wel wat sfeer tijdens het stoken van een Hallucinator!He ik moet naar het toilet, mijn hallucinator poederen. Tot zo!
. HALLUCILATEERZEn weer terug! Ik vraag me trouwens af hoeveel uur ik al in dit hallucinator topic gestoken heb. Zijn vast heel wat hallucinators!