[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Klopt, Vuurwerkmania heeft hele mooie acties, en ook mooi producten. Maar de Hallucinator is al goedkoop genoeg :wink:

Trouwens ook geen vuurwerkmania dealer in de buurt, dus ben aangewezen op china red en vuurwerktotaal...nou dan is mijn keuze snel gemaakt. Hallucinator natuurlijk!

Kocht vroeger altijd 1 pakketje of wat vuurpijlen twv €35.... Hadden ze toen maar al Hallucinators....

Ik weet nog wel dat ik vroeger mijn ouders moest smeken om voor 50 euro aan vuurwerk te mogen kopen. Kocht dan meestal 2 a 3 potjes tussen de 10 en 20 euro en nog wat rotjes en singleshots. Nu zal ik de hele avond hallucinators stoken!

Trouwens ook geen vuurwerkmania dealer in de buurt, dus ben aangewezen op china red en vuurwerktotaal...nou dan is mijn keuze snel gemaakt. Hallucinator natuurlijk!

Hier van alles, van China red tot rubro en van Wolff tot Vuurwerktotaal! Maar heb toch maar voor Vuurwertktotaal (door de Hallucinator) en Vuurwerkmania gekozen (door de mooie kortingen)

Ik weet nog wel dat ik vroeger mijn ouders moest smeken om voor 50 euro aan vuurwerk te mogen kopen. Kocht dan meestal 2 a 3 potjes tussen de 10 en 20 euro en nog wat rotjes en singleshots. Nu zal ik de hele avond hallucinators stoken!

Was vroeger ook altijd bang voor vuurwerk, durfde niet eens wat af te steken. Nu steek ik zo 10 Hallucinators tegelijk aan!!

En weer terug! Ik vraag me trouwens af hoeveel uur ik al in dit hallucinator topic gestoken heb. Zijn vast heel wat hallucinators!

Back
Bovenaan