[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Ik verzuim al dagen om bezig te gaan met mijn essay! Die hallucinator zuigt alle energie uit mij...maar moet door blijven spammen for the sake of the great hallucinator!

Ooh!! Valt mee dan. 150 Posts per dag en je bent er al!#hallucinator

Easy toch? Ik verwacht eerlijk gezegd dat als ik op dit tempo doorga, ik wel op 1200 berichten ofzo uitkom. En dan hopen dat die eerste 400 berichten die niet over de hallucinator gingen ook meetellen haha. Ik bidcinator er voor.

Wel jammer dat ze niet zoveel actie buiten deze weg geef acties doen. Al zou de actie maar zijn op 5 december 5 euro korting op de hallucinator of op een besteling vanaf 25 of 50 euro. Elke euro is der een.

Dat ben ik helemaal met je eens! Denk dat ze door acties ook veel meer kunnen verkopen! Bijv vuurwerkmania heeft veel acties, alleen jammer dat ik hun vuurwerk niet zo speciaal vind. De hallucinator is veel en veel mooier!

Dat ben ik helemaal met je eens! Denk dat ze door acties ook veel meer kunnen verkopen! Bijv vuurwerkmania heeft veel acties, alleen jammer dat ik hun vuurwerk niet zo speciaal vind. De hallucinator is veel en veel mooier!

Klopt, Vuurwerkmania heeft hele mooie acties, en ook mooi producten. Maar de Hallucinator is al goedkoop genoeg :wink:

Back
Bovenaan