[WINACTIE 2 - 2017] Win een VOLT! Pryzm! [WINNAARS BEKEND]

Morgen de laatste dag van deze actie jongens, doe dus snel mee als je dat nog niet gedaan hebt. :)

Hier hetzelfde probleem, naam vergeten dus 2x :bonk:

Moet zeggen dat ik wel een uurtje zoet was met zoeken, lekker prijsvraagje hoor :p

nu de tijd voor de prijsvraag erop zit zou iemand de antwoorden hier al willen geven? kon ze niet allemaal vinden.... alvast dank!

Dit waren mijn antwoorden:: 1.HFF Century box, 2.VOLT! Sick nation, 3.VOLT! Pryzm, 4.VOLT! Partyraise, 5.VOLT! 1.0'' Final gold, 6.VOLT! Ruthless, 7.Burnit Break fast

nu de tijd voor de prijsvraag erop zit zou iemand de antwoorden hier al willen geven? kon ze niet allemaal vinden.... alvast dank!

antwoorden:
1: Century Box (HFF collectie)
2: Sick Nation (VOLT! Specialized)
3: Volt! Pryzm (VOLT! Collection)
4: Partyraiser (VOLT! Signature)
5: 1.0" Final Gold (VOLT! Flowerbeds)
6: Ruthless (VOLT! Fanline)
7: Break Fast (Burn It)

Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor de snelle antwoorden!
Zelf kon ik vraag 1 en 7 niet vinden, ik dacht namelijk dat alles alleen in de volt collectie te vinden was. Helaas volgende keer beter...

antwoorden:
1: Century Box (HFF collectie)
2: Sick Nation (VOLT! Specialized)
3: Volt! Pryzm (VOLT! Collection)
4: Partyraiser (VOLT! Siqnature)
5: 1.0" Final Gold (VOLT! Flowerbeds)
6: Ruthless (VOLT! Fanline)
7: Break Fast (Burn It)

Allemaal goed :cool:

Ik had dezelfde antwoorden. Wel viel me op dat de sick nation een ander kleurtje had. Maargoed, we wachten de uitslag af. Spannend!

Ik had dezelfde antwoorden. Wel viel me op dat de sick nation een ander kleurtje had. Maargoed, we wachten de uitslag af. Spannend!

Ja, dat viel me ook op. Maar na grondig onderzoek kon ik niets anders vinden met hetzelfde oog op de verpakking.

Back
Bovenaan