[WINACTIE 2 - 2017] Win een VOLT! Pryzm! [WINNAARS BEKEND]

Gefeliciteerd allen met deze prachtige cake. Bij mij moet hij er ook komen dus dat wordt kopen.:p

We hebben 10 winnaars!
Allereerst de juist antwoorden, we zagen het niet vaak fout gaan, maar dan was het wel vaak nummer 5 die fout was.

1. HFF Century box
2. VOLT! Sick Nation
3. VOLT! Pryzm
4. Partyraiser
5. VOLT! 1.0” Final Gold
6. VOLT! Ruthless Fanbox
7. Burn-it Break Fast

De 10 winnaars van de VOLT! Pryzm zijn;

1. cntrlalt
  2. Jorisman
  3. Rik0345
  4. komkommer
  5. hebo
  6. Vuurwerkforever83
  7. EHVuurwerk
  8. flyineddy
  9. whazzup
  10. Robbert28

Gefeliciteerd allemaal! :bye:

Eerste keer dat ik aan deze actie mee doet en gelijk prijs.
Oud en nieuw wordt weer knallen.

Mattenfreak nog maar 7 berichten en je hebt 10000 berichten.
Dit gaat uiteraard gevierd worden?

Net bevestiging dat hebo in real life heho is. Ook gewonnen dus !!
Super mooi :p
Bedankt vwc en VWT. De druk is er af ...

Krijgen de winnaars een pm via vuurwerkcrew of een e-mail van Vuurwerktotaal? Ik heb nog niks ontvangen en vroeg mij af wat nu de bedoeling is.

Je krijgt Pm van vuurwerktotaal als het goed is. Ik heb ook nog niks gehad, maar komt vanzelf als het goed is.

Jullie krijgen een pm inderdaad, maar dit kan best even duren hoor. Voorlopig zijn de afhaaldagen nog ver weg en het komt altijd goed bij ze. :)
Momenteel zitten zij in een enorm drukke tijd qua folders e.d., diezelfde jongens (mannen :p) houden zich bezig met deze prijsvragen, dus heb geduld, ze sturen je echt een pm! :D

Thanks voor je reactie! Dan wacht ik het rustig af!

Jullie krijgen een pm inderdaad, maar dit kan best even duren hoor. Voorlopig zijn de afhaaldagen nog ver weg en het komt altijd goed bij ze. :)
Momenteel zitten zij in een enorm drukke tijd qua folders e.d., diezelfde jongens (mannen :p) houden zich bezig met deze prijsvragen, dus heb geduld, ze sturen je echt een pm! :D

Back
Bovenaan