[WINACTIE 2 - 2017] Win een VOLT! Pryzm! [WINNAARS BEKEND]

Dat was ook mijn twijfelgeval. Blij om te horen dat het toch de Pryzm was! Ben de site van Vuurwerktotaal 4x nagelopen en mijn twijfel ging maar niet weg door dat kleurverschilletje. Duimen maar!

Ja, dat viel me ook op. Maar na grondig onderzoek kon ik niets anders vinden met hetzelfde oog op de verpakking.

ook hier dezelfde antwoorden, waarschijnlijk af en toe ander kleurtje gegeven om het wat
lastiger te maken :wink: nu wachten op de winnaars :p

ook hier dezelfde antwoorden, waarschijnlijk af en toe ander kleurtje gegeven om het wat
lastiger te maken :wink: nu wachten op de winnaars :p

Ze hebben sowieso wat probleempjes met kleuren bij VWT.
Kijk maar eens naar het filmpje van de 1.0" Massive Blinkerz:

Waar is het blauw gebleven (en ook het geel nu ik nog eens zit te koekeloeren) bij het overzichtsplaatje aan de rechterkant en wat is er aan de hand met het groen? :D

Laatst bewerkt:
We hebben 10 winnaars!
Allereerst de juist antwoorden, we zagen het niet vaak fout gaan, maar dan was het wel vaak nummer 5 die fout was.

1. HFF Century box
2. VOLT! Sick Nation
3. VOLT! Pryzm
4. Partyraiser
5. VOLT! 1.0” Final Gold
6. VOLT! Ruthless Fanbox
7. Burn-it Break Fast

De 10 winnaars van de VOLT! Pryzm zijn;

1. cntrlalt
  2. Jorisman
  3. Rik0345
  4. komkommer
  5. heho
  6. Vuurwerkforever83
  7. EHVuurwerk
  8. flyineddy
  9. whazzup
  10. Robbert28

Gefeliciteerd allemaal! :bye:

Laatst bewerkt:
Kijk dat is nog eens leuk! In de ochtend wakker worden, wetende dat je vandaag jarig bent, en dan hier meteen lezen dat je nog gewonnen hebt ook:D Thanks vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal!

Proficiat winnaars! Alle antwoorden goed alleen niet dat extra beetje geluk haha :wink:
Geniet ervan!

Back
Bovenaan