Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit was ook wel een mooi onderwerp geweest voor een uitzending van Jambers. Overdag is hij een doodnormale Hollander maar 's avonds....Ik ben een Muismattenfreak

Is je gegund kerel, nu ben ik wel benieuwd naar een volledige foto van de vitrinekast.Vandaag was het dan zover, na enkele dagen weemoedig door het raam te hebben gestaard om telkenmale met lede ogen aan te zien dat de postbode mijn huis weer voorbij reed, was daar vandaag de dag dat de postbode uitweek richting mijn voordeur. Het vertrouwde geluid van de brievenbus klonk, de hond keek mij aan alsof ze zich ook afvroeg of het dan eindelijk zover was, en een luide plof klonk bij de voordeur. Het onmiskenbare geluid van een luchtkussenenvelop die op het punt stond om te bezwijken onder de last van een muismat. Naar de voordeur gesneld om de envelop zo snel mogelijk te bemachtigen, de envelop zorgvuldig opengemaakt en ja hoor, daar was de felbegeerde muismat.
Ik wilde dit toch even met jullie delen evenals een foto van dit collectors item
VWC bedankt! Hij heeft al een plaatsje in de vitrinekast gevonden.
Bekijk bijlage 1826637
Prachtig!U vraagt, wij draaien
Geen hele bijzondere collectie, gewoon wat leuke vuurwerk gerelateerde items en dummy's.
Bekijk bijlage 1826654
Bekijk bijlage 1826655
Bekijk bijlage 1826656
Bekijk bijlage 1826657
Bekijk bijlage 1826658Bekijk bijlage 1826659
Bekijk bijlage 1826660