Wil Wil Wel [Uitloop]

Is DAT even mazzel hebben. Ik vind net een andere foto:
cakes.JPG

Verpakt als 8/1 dus 8 stuks in een karton!

Deze heb ik ook genoteerd op mijn wishlist. Een mooie cake met grote effecten en een lekkere variatie.
Kan geen miskoop zijn, toch?

Ga hem denk ik maar eens proberen dit jaar!:D Aangezien het volgens mensen het zon goeie pot is, staat hij niet echt in de spotlights! FF naar boven kicken nu dus:devil:

Dit jaar voor het eerst gehad.

Zeer onder de indruk van deze cake :D Goeie variatie, showtje opzich.
Als je iets wil waar alles inzit, dan moet je deze hebben

Voor het eerst gehad dit jaar, en deze wil ik volgend jaar weer! De cake is, zoals Cornel al terecht opmerkt, een showtje op zich. Hoog tempo en heldere effecten. Vooral het eindsalvo van zware jongens-fluiters is erg gaaf.

Ik vond hem juist tegen vallen. De boeketten en de burstknallen waren een stuk minder dan die van de potten die ik van te voren afstak. De tails in w-shape tussendoor en het eindsalvo zijn dan wel weer mooi.

Gisteravond heb ik deze meerdere malen mogen aanschouwen in een showtje. Met zijn prachtige tails en de heerlijke fluit springt hij er meteen uit. De burst en boeketten zijn niet zo goed als de gemiddelde cake die je tegenkomt, maar daar koop je hem niet voor denk ik.
Het is echt een showtje op zich in één cake. Ik heb hem al meerdere malen op de twijfel-lijst gehad, maar ik denk dat het er nu van gaat komen. Nu ik het wat rustiger aan doe met het budget zijn dit de cakes die ideaal zijn.

Back
Bovenaan