gizmo75
VWC lid
lijkt er wel op, max 3 min: https://gemeenteraad.groningen.nl/contact-met-de-raad/Informatie-over-inspreken
Er zal zowieso worden ingesproken op deze avond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lijkt er wel op, max 3 min: https://gemeenteraad.groningen.nl/contact-met-de-raad/Informatie-over-inspreken
Wordt er dan over een mogelijk verbod gestemd? Weet dat Schuiling een tegenstander is maar hoe is het binnen de gemeenteraad gesteld.. maakt een voorstel tot een verbod een kans?
Er zal zowieso worden ingesproken op deze avond.
Wordt er dan over een mogelijk verbod gestemd? Weet dat Schuiling een tegenstander is maar hoe is het binnen de gemeenteraad gesteld.. maakt een voorstel tot een verbod een kans?
Daar staat toch dat hij niet voor lokaal gaat, maar een algeheel verbod wil?
Gaat de HVLV hierbij ook aanwezig zijn?
Klein kickje...
Hebben jullie die toezegging ook van GroenLinks/PVDA? Terwijl Schuiling en stadsbestuur wel voor een vuurwerkverbod zijn, al dan wel liefst landelijk? Hoe zeker kun je zijn dat jullie geen stroop om de mond gesmeerd wordt?
En als jullie er niet zijn, maar een fanatieke anti-vw burger wel met een sterk verhaal?
Het is wel GroenLinks hier hè, de linkmiechelste partij, met Schuiling, de burgemeester met de raarste antiburger acties (van VVD nog wel, de partij met de laagste integriteit).
In welke andere gemeenten spelen op diezelfde woensdag vergelijkbare raadsbesprekingen waar jullie wel de noodzaak van aanwezigheid van inzien?
Is er een publieke HVLV agenda van waar en wanneer gemeentelijke vw besprekingen zijn en jullie wel, al dan niet, aanwezig zijn?
En zijn jullie te laat.Nee die toezegging van GL of PvdA heb ik niet, en als de woordvoerder mij netjes te woord staat en verteld hoe het ervoor staat kan ik/kunnen we vrij weinig. Als er achterbakse praktijken zijn horen we dat gauw genoeg.
En zijn jullie te laat.
al zijn alle stappen in die brief stappen naar een jaarwisseling zonder vuurwerk