[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis, gewoon uit interesse haha, maar hoe gaat dat shoppen bij een importeur?

Is dat bijvoorbeeld een site waar je op zoekt en kunt zien of er nog voorraad is? Of is er net als bij jou een soort vroege vogel acties? Lijkt me heerlijk om zo als verkoper van die parels aan te kunnen kopen haha!

Dennis, gewoon uit interesse haha, maar hoe gaat dat shoppen bij een importeur?

Is dat bijvoorbeeld een site waar je op zoekt en kunt zien of er nog voorraad is? Of is er net als bij jou een soort vroege vogel acties? Lijkt me heerlijk om zo als verkoper van die parels aan te kunnen kopen haha!

Nee is gewoon bellen,mailen,lijsten kijken enz best wel veel werk maar ook leuk als je net iets leuks tegen komt.

Maar er gaat best wel wat tijd in zitten maar vind het altijd wel een uitdaging:D

Dennis

Laatst bewerkt:
@vuurwerk almerehaven. Hebben jullie toevallig ook een mooie speciale prijs voor de aanschaf van de drie dragonboxen van evolution fireworks in één keer? Ik zie her en der al een mooie aanbieding, maar bij jullie is het €75,- per box. Is er bij jullie ook een leuke combinatie aanbieding voor deze drie boxen?

@vuurwerk almerehaven. Hebben jullie toevallig ook een mooie speciale prijs voor de aanschaf van de drie dragonboxen van evolution fireworks in één keer? Ik zie her en der al een mooie aanbieding, maar bij jullie is het €75,- per box. Is er bij jullie ook een leuke combinatie aanbieding voor deze drie boxen?

Denk als je Dennis een pb stuurt dat er vast wel iets te regelen valt

Ik heb je een pm gestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan