Wie drinkt om 00:00u een traditioneel glaasje Champagne ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pielke

VWC lid
De titel zegt het eigenlijk al .

Zelf ik ben geen drinker op enkele desperado’s tijdens een bbq in de zomer.
Gewoon bier vind ik niet lekker en sterke drank al helemaal niet, voor mij moet niet bitter zijn of naar glassex ruiken , loll .

Bij Champagne is dat net zo, als bij elk slokje mijn mondhoeken mijn oorlellen proberen te kussen dan hoef ik het niet brrr .

Tot nu toe heb ik pas 2 champagnes geproefd die ik lekker vond en dat was de gewone van Moët en de rosé versie .

Aan Degene die ook een glaasje met zijn gezelschap doet met O&N welke drinken jullie ??

Ben zo hyped op dat moment, denk er niet eens aan. dat komt achteraf vaak wel na al het vuurwerk.

de eerste 10 min in het nieuwe jaar ben ik altijd in n soort trance :p
kan dan zelf ook geen vuurwerk afsteken, en mensen nieuwjaar wensen. ik wordt helemaal opgeslokt door de omgeving. Gelukkig weten de meeste dat ook die me nieuwjaar willen wensen haha

zo rond 00:10 / 00:15 dan gaan er hier in de straat de eerste lontjes aan van t nieuwe jaar.
als t weer wat rustiger is, en we nog wat klein spul aan t stoken zijn halverwege de nacht, heb ik vaak wel tijd voor n glaasje (en natuurlijk ook de oliebollen/appelflappen) :)

Zeker, tegenwoordig van 18:00 tot 23:30 bezig met vuurwerk, dan even een pauze tot 00:20 om gezellig met de visite binnen het 12 uur moment te vieren met een glaasje en hapje. Wel weer snel naar buiten voor andermans vuurwerk, maar zodra iedereen een beetje aan het einde van zijn vuurwerk komt beginnen wij, en dat gaat gerust door tot 04:00.

Disclaimer: over het algemeen gaan er een hoop alcoholische versnaperingen doorheen.

Wij kiezen altijd goedkope champagne, gewoon voor het gevoel hoort het erbij. Een keer een opmerking gehad van vrienden: 'Dat is geen goede champagne, je moet Moët hebben blablabla'. Toen een keer een goedkope fles gehaald, label eraf gehaald en een label van een duur merk uitgeprint, uitgesneden en opgeplakt. Zag er erg echt uit. Nog nooit zoveel complimenten gehad over de champagne :D terwijl het gewoon dezelfde was als de slechte het jaar daarvoor. Nu is dat een beetje een traditie. En gniffelen ik en mijn vriendin altijd een beetje erom als iedereen staat tr genieten van die 'bijzondere' dure champagne.

De titel zegt het eigenlijk al .

Zelf ik ben geen drinker op enkele desperado’s tijdens een bbq in de zomer.
Gewoon bier vind ik niet lekker en sterke drank al helemaal niet, voor mij moet niet bitter zijn of naar glassex ruiken , loll .

Bij Champagne is dat net zo, als bij elk slokje mijn mondhoeken mijn oorlellen proberen te kussen dan hoef ik het niet brrr .

Tot nu toe heb ik pas 2 champagnes geproefd die ik lekker vond en dat was de gewone van Moët en de rosé versie .

Aan Degene die ook een glaasje met zijn gezelschap doet met O&N welke drinken jullie ??

2 jaar geleden de Dom Perignon 2012 geprobeerd, krachtige jongen! Was natuurlijk benieuwd naar de hype, maar vond het als niet wijn drinker, best te doen met die bubbels erbij.

Sindsdien door de jaren heen die premium champagne markt afgezipt. Leuk die vintage champies, maar niet voor een jaarwisseling imo. Vorig jaar voor een Magnum Bollinger gegaan. Daar kan je nog een beetje van genieten met een groepje. Als je per se rond de prijs van een moetje wilt zitten, kies dan voor Bollinger :) Smaakt beter vind ik. Bollinger Special Cuvée Brut om precies te zijn.

Tijdens het stoken vanaf 18:00 drink ik eigenlijk geen alcohol. Daarna een lekker speciaal biertje en de krat Hertog staat dan klaar. :biertje:

Ook hier traditioneel om 00.00 uur een glaasje katte pis ( champagne ), maar lekker... neee haha

Moet altijd van mn ouders, want dat hoort er bij, maar meestal gooi ik t snel ergens weg, niet te zuipen wat ze meestal op t laatste moment nog ergens vandaan trekken.

Dit jaar ga ik aansturen op Jip en Janneke champagne :biertje:

Wij sluiten vaak na het vuurwerk af met een fles Moet Chandon Imperial Nectar of een fles Veuve Clicquot. Zal dit jaar niet anders zijn.

Bubbels om 00.00 uur horen er hier gewoon bij. Ondertussen wel afscheid genomen van champagne. Overgewaardeerd en overpriced. Hier staat een fles cremant de bourgogne koud met O&N. Kunnen er ook 2 zijn.

Nee, als ik thuis kom dan gaat er fles open.
Dikke sigaar erbij en een stuk of 5 oliebollen van mijn moeder, want dan krijg ik opeens honger.

doe mij maar gewoon een glas van die kinder champagne. die giet ik zo achterover. en rond een uurtje of 1 een groene knuppel:biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan