Wicked Whistle

Ik had ze dus vorig jaar in gedachte om dit met de secret salute te doen. Crackling, fluit, kleurtjes, helemaal leuk. Dit met wat meerdere Volta van Argento lijkt me ook wel gaaf eigenlijk.

Ik wilde ze combineren met zichzelf per 2, en dan Hellfire Thunder en The Scream.
Maar als je binnen de kleurtjes wil blijven misschien dit
- The Ultimate
- Streetmuscle
- Barbary Lion
- Scala 100 A

De beste (schelle) fluitcake van Nederland samen met Horn Whistlers (voor zover die nog te krijgen zijn). En dan ook nog de kleurrijke tips als bonus. Heb er twee in bestelling staan, maar twijfel om er een karton (6) van te maken.

@Koala: combinaties:
een crossette cake (Sydney Sunrise bijvoorbeeld in W-shape)
een crackling cake (Return of the chaos look-a-like)
een knalcake

Ik zou er zelf niet nog cakes met (andere) kleuren bij zetten.

Laatst bewerkt:
Zou ook wel mooi samen presteren met de Intense van Cafferata

Wicked Wistle (eventueel W-shape) - 3 meter ruimte - Intense - 3 meter ruimte - Wicked Wistle (eventueel W-shape)

Ik begreep dat deze cake inmiddels nagenoeg uitverkocht is bij Lesli. Jammer! De prijzen waar ik m nu voor zie weerhouden mij er toch van deze te bestellen...

Ik begreep dat deze cake inmiddels nagenoeg uitverkocht is bij Lesli. Jammer! De prijzen waar ik m nu voor zie weerhouden mij er toch van deze te bestellen...

Laat dat nagenoeg maar weg, deze is al enige tijd compleet uitverkocht bij Lesli/Vuurwerktotaal voor winkeliers om (extra) in te kopen.

Er zijn echter zat winkeliers die nog voldoende verkoopvoorraad hebben en sommigen daarvan moeten zelfs nog beginnen met de verkoop...

2 achter elkaar geschoten.
Fluit was pijnlijk aan de oren (harder dan voorgaande jaren in mijn beleving)
Schoot (wederom in mijn beleving) iets trager dan andere jaren maar wat een tooper van een cake.
Uniek effect. Heerlijk

had hier een karton van geschoten 1-2-3 om 00:00 uur, wat een geluid komt hier van af niet normaal.

Mooi ding! Fluiters gevolgd door gekleurde bollen is een uitzonderlijk effect tussen al het andere geweld. Trekt zeker de aandacht en krijgt waardering van het publiek.

Blijft een leuk blok. Had deze verwerkt in een fakkelproject, gaaf om de lucht mee te vullen, wel een erg prijzige cake.

Voor het eerst afgelopen O&N geschoten, wat een leuk ding! Prachtig geluid, voor volgend jaar weer op de lijst

Ik keek hier heel erg naar uit en verwachtingen meer dan waar gemaakt! Vond hem aan de prijzige kant maar wat een geweld! Hadden er 3 in onze show waarvan er 1 bleef staan. Zelfs stand alone nog een bak geweld.

Ik streef weer naar een karton voor volgende jaarwisseling. Voor mij de beste schelle fluit die er is in NL en de tips maken het helemaal af.

Back
Bovenaan