Wick@ Sick Fan

Wat een geweld komt er uit deze waaier. Zeer heldere kleuren.
De beelden spreken voor zich.
Gebruikt als afsluiter van mijn eindschowtje ( 4 stuks min of meer gelijktijdig).
Absolute aanrader.
Geniet vanaf 6:58

Ik vond hem dan weer erg tegenvallen. Vond het een eigenlijk maar een slap ding.
Zonde.

Misschien te hoge verwachtingen gehad?

Afgelopen 2 jaren gehad. Gezien twee orkanen afgelopen 2 jaarwisselingen kan ik weinig zeggen over de verschillen door de jaren heen. In mijn herinnering maakte vooral de crackling mines herrie en de burst wat minder.

Zou m voor die €49,95 die ik heb betaald vorig jaar niet weer kopen maar als je m in de freak voor minder kan scoren blijft het een leuk kleurrijk bakkie.

Afgelopen 2 jaren gehad. Gezien twee orkanen afgelopen 2 jaarwisselingen kan ik weinig zeggen over de verschillen door de jaren heen. In mijn herinnering maakte vooral de crackling mines herrie en de burst wat minder.

Zou m voor die €49,95 die ik heb betaald vorig jaar niet weer kopen maar als je m in de freak voor minder kan scoren blijft het een leuk kleurrijk bakkie.
€34 wel waard?

Blijf een crackling altijd leuk vinden. Waaronder deze. Echter voor het geld heb ik wel betere crackling waaiers gehad en gezien. Hierdoor gekozen hem zelf toch niet te nemen.

Bekijk hier mijn beelden:

(Batch 2025) (13:45)

Back
Bovenaan