Wick@ Sick Fan

Heb hier ook een karton van besteld, ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ga schieten. Maar een geweldige cake is het zeker weten.

Mooie opvolging om deze 4 of 6 keer na elkaar te schieten na de Red Maroon 5 keer in W shape naast elkaar... :cool:
Van mij mag je, maar een waaiercake in w-shape zetten is toch een beetje overbodig? Zou ik ze eerder wat meters uit elkaar zetten.

Edit: of wacht even, schiet je de Red Maroon in W?

Van mij mag je, maar een waaiercake in w-shape zetten is toch een beetje overbodig? Zou ik ze eerder wat meters uit elkaar zetten.

Edit: of wacht even, schiet je de Red Maroon in W?

Yes de Red Maroon in W-shape (5x) en daarna de Wick@ Sick Fan 4x of 6x achter elkaar met waarschijnlijk de laatste één of twee cakes in één keer tegelijk.

Zoiets als op het eind van mijn showtje vorig jaar (toen met Chrackly Chry 2.0):

https://youtu.be/UxRq1gSNpKc?t=880

Hele gave bak! Viel me op dat deze 36 shots in totaal heeft en dus 6 salvo's van 6. De Crackling Cry was 35 shots en dan 7 salvo's van 5. Merk je dat erg in de spreiding, of valt dat wel mee?

Kleuren kwamen goed over, maar de spreiding kon beter. De crackling was wel goed, en vooral de mine. :)

En nog een single variantje in de straat. Dit is trouwens de gewonnen cake tijdens de winactie van VWT waarvoor mijn dank!!

Laatst bewerkt:
Echt een topbak, krijg de film niet geüpload momenteel, maar ik stak deze nog even als laatste af voor ik naar binnen ging, mooie afsluiter. Chry crackling doet het altijd goed in een straat, velen vinden het mooi, deze simpele toevoeging heeft echt een grote toegevoegde waarde voor de beleving.

Leuk om te winnen, maar zou m nooit zelf kopen. Simpelweg omdat de burst niet hard is. Rest wel mooi.

Onbekende topper deze. Zelf (nog) niet geschoten, maar wat is het gaaf dat deze crackling waaier in regenboog schiet. Waar zie je dat nou nog meer?

De dikke mines geven deze cake ook nog net wat extra. Gaat toch echt met een uitroepteken op de wishlist voor dit jaar!

De laatste jaren ben ik geen fan meer van crackling. Maar in combinatie met kleuren ziet het er prima uit. Daarom o.a. deze crackling waaier in bestelling staan.

Back
Bovenaan