Wick@ Sick Fan

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 6303
Artikelnaam: Wick@ Sick Fan
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Deze waaier gaat helemaal leip. Populaire cracklingwaaier met nog een regenboogscheppie erbovenop!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €54,95
Voorverkoopprijs: €49,95
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

160820191337396303_WickedSickFan_rechts.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig! Deze komt gegarandeerd in de collectie. Echt de ideale combinatie van kleur en brede crackling chaos.

De beelden van recemonster komen totaal niet over met de productiefilm, laten we hopen dat het een camera instelling is, anders is het ineens maar een cracklingwaaier zonder veel potentie...

Ik vond de toevoeging van de kleuren juist zo gaaf.

De beelden van recemonster komen totaal niet over met de productiefilm, laten we hopen dat het een camera instelling is, anders is het ineens maar een cracklingwaaier zonder veel potentie...

Ik vond de toevoeging van de kleuren juist zo gaaf.
Kleuren zijn er in het echt wel degelijk goed aanwezig :)

Kleuren zijn dus top, echter vind ik de crackling niet het geweld hebben die andere FS crackling bakken dat wel hebben en crackling is waar ik een bak voor koop en niet voor de kleurtjes :angel:

Was een erg leuke cake, crackling is net wat minder dan de bekende crackling bakken, maar vind deze door de toegevoegde kleuren wel mooier overkomen.

Mooie opvolging om deze 4 of 6 keer na elkaar te schieten na de Red Maroon 5 keer in W shape naast elkaar... :cool:

Back
Bovenaan