White Red Rebel

Dat klopt inderdaad knalerwt.Heb ze allebei geschoten en de 2017 is wel iets heftiger in uitwerking
dan de 2018 versie.Maar voor het geld zijn allebei de versies top wat mij betreft.

Ik had de 2018 versie maar viel me ietsje tegen in de straat in vergelijking met diegene die ik zag bij de demo in Huissen. Misschien dat daar de 2017 versie werd geschoten, maar de boeketten leken wat kleiner en het bleef ook ietsje minder lang hangen. Jammer, maar voor 20 euro alsnog geen slechte cake.

Een van de favorieten van afgelopen jaarwisseling. Per 3 in w-shape geschoten in de finale, was top! Enorm gecharmeerd van dit effect. Gaat zeker weer in de collectie komen. :D

zag hem pas hier in de straat voor het eerst. Nadat een kameraad hem had mee genomen van een andere dealer. Wat een geweld gaat wel snel maar 19.99 is een prima prijs mooie rammer.

vond deze wat tegenvallen na de reacties van vorig jaar. de enige pot waarvan ik dit zeg de rest was allemaal geweldig. koop deze niet weer.

Ik vond het een heel mooi effect met enorm veel blinkers. Wel viel op dat de burst niet de hardste was. Schoot hem aansluitend op GP1 cake 1 en dat was toch wel een groot verschil, wat betreft burst.weet niet welk productiejaar ik had..

Was ook dit jaar weer een prachtige cake, erg van genoten. De blinkers zijn er in overvloed en goed uitgevoerd. Komt er dit jaar ook zeker weer bij.

Afgelopen jaar voor het eerst geschoten, was een prachtige cake voor een geweldige prijs. Heb 1x de 2017 versie los geschoten en in de show 2x3 stuks 2018 versie. Zeker de moeite waard, mooi om te zien hoe het rood oplicht tussen het overige geweld!

Ik had het idee dat de 2017 versie iets dikkere blinkers had, maar daarentegen heeft de 2018 weer dikkere red strobing willows.. Je hoorde ze echt sissen, heerlijk! Volgend jaar komt deze er ook gewoon weer bij hoor. :yes:

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. De film betrof de 2017 productie van deze cake. Was een sierlijke bak om los te schieten. Prima burst en prima effectgrootte. Aan het einde van de film komt ook nog de Viking van Wolff voorbij.

De 2017 versie vond ik erg goed, helaas dit jaar tegen gevallen de cake was in 4 a 5 seconden geheel leeg! wel dik effect maar leek bijna wel een all at once cake waar ik hem niet voor gekocht had.

Productie foutje?

De 2017 versie vond ik erg goed, helaas dit jaar tegen gevallen de cake was in 4 a 5 seconden geheel leeg! wel dik effect maar leek bijna wel een all at once cake waar ik hem niet voor gekocht had.

Productie foutje?

je bent niet de enigste, wij schoten er 4 tegelijk in onze show waar van er 1 het zelfde had haha.

te zien op 4:26.

De finale van het showtje om 18:00 hebben we afgesloten met 6 van deze cakes en 4 VOLT! boxen, dat was een waardige afsluiter! :D
Achteraf gezien hadden we deze cakes als laatste moeten schieten, het was gewoon overweldigend, echt een fantastisch mooie cake, helemaal mijn ding. Iets te licht gefilmd, maar geen moment genomen om daar op te letten en bij te stellen ook. :wink:

Heerlijke film Mike en een geweldige finale. Achteraf gezien was inderdaad de White Red Rebel beter geweest als finale, wat een chaos zo per 6.

Back
Bovenaan