Whistling Rainbow [Compound]

Deze wordt in 2024 niet geleverd omdat de kwaliteit niet voldoet aan de eisen van GBV-Weco. Jammer, was een bijzonder product!\
Voor een degelijke vervanger zag ik een product niet ver van Roosendaal vandaan in de aanbieding. De screaming vulture. Wellicht hebben mensen daar wat aan :)

Neeee joh, wat ontzettend zuur. Had deze er ontzettend graag bij gehad en stond op nummer 1 om nog te halen. Goed balen dit zeg.

Balen dit, wat zonde. Ik heb er 2 besteld in januari, hopen dat ze de batch van vorig jaar nog in de bunker hebben staan.

Wat een domper. Deze stond héél hoog op de lijst om te bestellen. Ontzettend gave box. Jammer zeg.

Pff zat ook echt al te balen, maar na contact opgenomen te hebben met de dealer blijkt dat die van mij uit de bunker met oude voorraad komt😍. Heel blij mee!

Wel balen voor de mensen die hem al besteld hebben en niet krijgen of hem nog wouden bestellen :(

Ik heb deze box afgelopen jaarwisseling in de straat aan het werk gezien :) Ik houd persoonlijk ontzettend van dit soort krijsers. Maar zelfs als je er niet van houdt, kun je niet ontkennen dat dit een unieke box is met hele speciale effecten. Ik houd er wel van! Geen rammer die je om middernacht moet afsteken.

[video]

Zag hem gister nog bij een shop staan, maar is daar nu afgehaald. Ga zeker de plaatselijke winkels af als die open gaan. Wil. deze er echt nog bij hebben dit jaar.

Zag hem gister nog bij een shop staan, maar is daar nu afgehaald. Ga zeker de plaatselijke winkels af als die open gaan. Wil. deze er echt nog bij hebben dit jaar.
Als je hem echt wil hebben zou ik zeker eens bij VWB Pijnacker kijken, staat er nog steeds op en ik heb vernomen dat ze daar ook daadwerkelijk in de bunker staan.

Back
Bovenaan