Whistling Rainbow [Compound]

Klopt. De verkoop gaat zo hard dat deze niet meer beschikbaar is.
Wordt wel gewoon uitlevert aan de winkels welke hem in bestelling hebben uiteraard.
Is de levering alsnog vertraagd of heeft de winkel waar ik ‘em besteld had iets niet goed in de systemen staan? Zojuist bericht gehad dat die niet geleverd wordt omdat deze niet op tijd binnen is helaas.

Is de levering alsnog vertraagd of heeft de winkel waar ik ‘em besteld had iets niet goed in de systemen staan? Zojuist bericht gehad dat die niet geleverd wordt omdat deze niet op tijd binnen is helaas.
Hier twee stuks niet leverbaar, van de week al bericht.

Te laat binnen, de in april bestelde is hier ook geannuleerd. Vorig jaar ook al leverproblemen, toen had ik nog mazzel. Erg lastig destijds en bij de losse verkoop stonden er opeens ladingen bij VWWereld. Ff doorvaren!!! :angel:

Hier ook een bericht van VWPD gehad. Te laat binnen en geld retour. Ik ga even huilen...:cry:
Hier helaas ook de mail ontvangen Flink balen!
Vorig jaar werd 'ie geannuleerd door Staffel in Haaksbergen. Dit jaar in de herkansing bij VWPD (mede als alternatief voor de geannuleerde Monster Phoenix) Wéér een annulering. Heb gezocht of ie hier ergens in de omgeving nog staat, maar overal "uitverkocht".

Helaas ga ik deze dus nooit in het echt meemaken en vallen dit jaar beide rauwe fluiters weg. Nu hopen dat de Rebel 2.0 wel gewoon komt......

Absoluut jammer. Begin dit jaar hoopte ik dat hij terug op de markt kwam, en dat kwam die! Toen veelvuldig besteld, maar dan kwam het gezeur over whistling etc... Spannende tijd, maar we hadden geluk. Nou, toen kon het alleen maar goedkomen. Maar dan heb je deze factor nog... onwijs balen! Echt kl*te. Als ik naar 1 bak(je) uitkeek, dan was het deze. Uniek.

Absoluut jammer. Begin dit jaar hoopte ik dat hij terug op de markt kwam, en dat kwam die! Toen veelvuldig besteld, maar dan kwam het gezeur over whistling etc... Spannende tijd, maar we hadden geluk. Nou, toen kon het alleen maar goedkomen. Maar dan heb je deze factor nog... onwijs balen! Echt kl*te. Als ik naar 1 bak(je) uitkeek, dan was het deze. Uniek.
Idd.. Vervanging.. Deze valt niet te vervangen eigenlijk..

Ik heb hem besteld bij een hal in Renswoude, nog geen bericht gehad van geen uitlevering. Ga er maar vanuit dat geen bericht, goed bericht is! Morgen ga ik het zien..

Hier nog geen bericht ontvangen vanuit Velp dat deze niet wordt geleverd. We hopen er maar het beste van dat deze de 30e veilig in mijn kofferbak ligt.

ik had deze 2x maar kwam niet binnen dus heb ik maar 5x matador gepakt als vervanger aangezien er geen andere fluit compound was

Hier helaas ook de mail ontvangen Flink balen!
Vorig jaar werd 'ie geannuleerd door Staffel in Haaksbergen. Dit jaar in de herkansing bij VWPD (mede als alternatief voor de geannuleerde Monster Phoenix) Wéér een annulering. Heb gezocht of ie hier ergens in de omgeving nog staat, maar overal "uitverkocht".

Helaas ga ik deze dus nooit in het echt meemaken en vallen dit jaar beide rauwe fluiters weg. Nu hopen dat de Rebel 2.0 wel gewoon komt......
Rebel 2.0 is wel gewoon op tijd binnen.

Onwijs balen van de whistling rainbow, bij mij ook geannuleerd, dat er geen vergelijkbare vervanger is maakt het zo zuur. Ik denk dat er uiteindelijk maar heel weinig van binnen is gekomen en dat er dus ook weinig winkels zijn die hem wel uit gaan leveren.

Back
Bovenaan