Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Grote partijen, ja. En zeker niet links. Verre van dat zelfs.CDV en NVA en VLD zijn grote partijen toch? Als die omgaan wordt het in België ook verboden, van wat ik lees in dat bericht een pagina terug?
Dan zullen ze zich moeten richten op de stroom van vuurwerk die daarbij doorgaans gehanteerd wordt, en natuurlijk in de eerste plaats de misdragingen zelf, net als hier gaat een verbod op F2 vuurwerk dat niet oplossen.N-VA heeft het niet zo op migranten. Vuurwerkmisbruik in bepaalde wijken in met name Antwerpen en Brussel mijn inziens de echte reden achter de roep om een verbod.
Laten ze zich maar zorgen maken om de misstanden in de slachthuizen. Over al die varkens die daar worden geslacht, dat zijn er veel meer dan die 33, dat zijn er duizenden per dag! Ik krijg ook een pest hekel aan die dierenliefhebbers. Want dat zijn geen dierenliefhebbers. Bovendien ben ik gek op vlees, ik eet heel veel vlees. En nu wil ik nog meer vlees eten.Hoe meer ze drammen hoe een grotere pest pokke hekel ik aan die “dierenliefhebbers” krijg sorry, gun je mij niks gun ik jou ook niks stel egoïsten.
Sorry, dit vind ik vrij kinderachtig en ongepast gedrag richting hardstylboy. We weten inmiddels allemaal dat sommige mensen, waaronder hij, in meer of mindere mate last hebben van dyslexie. Om daar dan elke keer een vergrootglas op te gaan leggen (dat doen er meer hier) vind ik vrij respectloos richting de ander.Ik zie een punt! Ik zie een punt!
Ik was hierdoor hard op zoek naar het punt van witte reus.Ik zie een punt! Ik zie een punt!
En juist zij houden die arme diertjes in gevangenschap. Terwijl die juist vrij in het wild horen te kunnen leven. In gevangenschap geven ze daarnaast ook dagelijks geluidoverlast en stinkend zwerfafval op de straten.Hoe meer ze drammen hoe een grotere pest pokke hekel ik aan die “dierenliefhebbers” krijg sorry, gun je mij niks gun ik jou ook niks stel egoïsten.
Ik was door deze opmerking op zoek naar een goed gevulde sleutel voor een eventuele witte neus....Ik was hierdoor hard op zoek naar het punt van witte reus.