RedBaron
Pyroworld
Ik kom er nu pas achter dat het 14 juli een feestdag is in Frankrijk, dat betekend: vuurwerk! En wat denk je: 14 juli kom ik net aan in Frankrijk!!!
wat heb jij weer een "pech"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom er nu pas achter dat het 14 juli een feestdag is in Frankrijk, dat betekend: vuurwerk! En wat denk je: 14 juli kom ik net aan in Frankrijk!!!
le tigre bison bedoel jij denk ik?Je kan het hele jaar door die bekende rotjes kopen. Kom niet op de naam.
En van die kleine dingetjes knetterballen in hobbyzaakjes.
Maar ik zou niet weten hoe het dan zit. Heb nog nooit een echte vuurwerkwinkel gezien in Frankrijk.
ga al ong. 8 jaar op vakantie in Frankrijk, of het op 14 juli wordt gevierd:ik denk het wel.
maar zover ik weet mag je GEEN shells als particulier afsteken. ook nog nooit gezien dat iemand er in Frankrijk er zomaar een afstak. Bij de shows op 14 juli wordt door profs vuurwerk afgestoken waaronder shells. Wel verkopen ze in Frankrijk in de winkel vuurwerkpakketjes met babypijltjes, echte vuurpijlen die in de lucht ploffen (met klein effect)rokballetjes en buisjes romeinse kaarsen, jumping jacks, van die dike rotjes met een leeuw erop en van die grote bijen. verder ook nog NOOIT een winkel in Frankrijk gezien die gwn shells verkoopt.