Nog altijd ben ik op zoek naar een externe microfoon voor op mijn spiegelreflex camera.. deze wil ik graag aanschaffen voor Fallas.
Nu vind ik het werkelijk een doolhof om te zoeken wat ik wil.. dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen?
Ik wil graag een microfoon voor ongeveer 100 euro.
Ik wil graag een microfoon voor het vuurwerk, en daar moet het geluid dus ook op gefocust zijn, al is het wel leuk om het publiek ook een beetje te horen. Maar ik denk dat ik dus moet gaan voor een richtmicrofoon?
Het lijkt me ook een goede keuze te zijn om te gaan voor het merk Rode?
Maar nu heb ik dus o.a. de volgende vragen:
- Wat is het verschil tussen stereo en mono microfoon.. hoe uit zich dat in het filmen van vuurwerk? En wat kan ik dus het beste nemen?
- Is een richtmicrofoon een goede optie?
- Is het een grote beperking wanneer een microfoon een eigen batterij heeft?
- Welke Rode microfoon past bij deze criteria?
Ik hoop dat iemand me weer een beetje op weg kan helpen in dit doolhof!
Nu vind ik het werkelijk een doolhof om te zoeken wat ik wil.. dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen?
Ik wil graag een microfoon voor ongeveer 100 euro.
Ik wil graag een microfoon voor het vuurwerk, en daar moet het geluid dus ook op gefocust zijn, al is het wel leuk om het publiek ook een beetje te horen. Maar ik denk dat ik dus moet gaan voor een richtmicrofoon?
Het lijkt me ook een goede keuze te zijn om te gaan voor het merk Rode?
Maar nu heb ik dus o.a. de volgende vragen:
- Wat is het verschil tussen stereo en mono microfoon.. hoe uit zich dat in het filmen van vuurwerk? En wat kan ik dus het beste nemen?
- Is een richtmicrofoon een goede optie?
- Is het een grote beperking wanneer een microfoon een eigen batterij heeft?
- Welke Rode microfoon past bij deze criteria?
Ik hoop dat iemand me weer een beetje op weg kan helpen in dit doolhof!