Wenspijl van Lesli Vuurwerk

zo te horen komt het geld goed terecht bij de stichting maar ik heb een beetje het idee dat lesli de Doe een wens stichting gebruikt om er geld aan te verdienen. Doordat die pijlen zo duur zijn worden ze natuurlijk ook minder verkocht en wat maakt dat relatief weinige geld wat lesli hieraan verdiend nou uit, als ze nou een product nemen waar ze geen winst op maken dan lopen ze geen miljoenen mis hoor want niemand koopt alleen maar wenspijlen.

Precies wat ik ook zeg, Lesli verdient zelf ook flink aan deze pijl dat kan niets anders. Eigenlijk zou alle opbrengst van de pijl naar de Doe een Wens stichting moeten gaan, dus of meer geld naar DEW of de prijs van de pijl verlagen.

Persoonlijk vind ik ook dat deze pijlen eigenlijk gewoon te duur zijn.
Er zijn een aantal producten die met verlies verkocht worden om mensen te trekken in een winkel. Zo heb je de kanonslagen, grondbloemen en babypijltjes.

Wanneer je echt wil laten zien dat je een goed doel wil steunen met zo'n pijl, zou ik het een topinitiatief vinden om er voor te kiezen deze pijl met verlies te verkopen, of er in ieder geval een acceptabel prijs aan te hangen.
Deze pijl zou makkelijk voor 5euro verkocht moeten kunnen worden waarbij dan alsnog 1euro of 1,50 naar de Stichting kan gaan!

pff ik had mn wens pijl nog over van vorig jaar... had m voor rond de 8 euro gekocht, maar ik vond het een balleding ! er komt amper een boeket uit, of dat nou precies aan onze pijl licht of dat het gewoon een flut pijl is weet ik niet maar als er zo'n boeket uit komt voor 8 euro is het een AFRADER !!!

pff ik had mn wens pijl nog over van vorig jaar... had m voor rond de 8 euro gekocht, maar ik vond het een balleding ! er komt amper een boeket uit, of dat nou precies aan onze pijl licht of dat het gewoon een flut pijl is weet ik niet maar als er zo'n boeket uit komt voor 8 euro is het een AFRADER !!!

hopenlijk kopen mensen hem niet om het boeket, maar om het idee, dat ze vuurwerk kopen en het goede doel in een steunen :)

Mijn vader heeft hem puur gekocht vanwege het goede doel.
Het gaat bij deze pijl niet er om hoe groot het boeket is, maar dat je iemand helpt die ernstig ziek is.
Als je het goede doel steunt, is geen prijs te hoog. (of Lesli moet zeer weinig aan het goede doel geven)
Ik hoop dat de prijs iets daald, en dat het aantal euro's voor goede doel stijgt naar 1,50/2 euro.

Laatst bewerkt:
idd. Misschien zou het beter zijn als je gewoon in je vuurwerkfolder een bedrag kan doneren, dat is meteen heel makkelijk en er word veel meer geld gedoneerd. Het nadeel daaraan is dat het niet in een thema samenvalt zoals bij de wenspijl maar dat vind ik een beetje onzin want het gaat om een goed doel.

Als ze het goede doel willen steunen, waarom dan niet meteen geld doneren aan Doe Een Wens, een maandelijkse bijdrage?

Als ze het goede doel willen steunen, waarom dan niet meteen geld doneren aan Doe Een Wens, een maandelijkse bijdrage?

nou nou.. niet zo negatief:wink:
kijk, als je geld wilt geven aan een goed doel, zouw ik het ook doen, zoals jij het hier zegt, maar lesli wil er(denk)ik ook iets aan verdienen, darom geven ze 1 euro per pijl!
en de pijlen hebben naar mijn mening niet eens zo'n heel slecht boeket.

groetjes tom:bye:

ps: jij was toch gestopt of zo iets??

omdat je zo wat aan de doe een wens stichting doneert en nog een vuurpijl ervoor krijgt, het gaat ook gewoon om het hele idee er achter... :D

Dat is een goed initiatief, maar ik denk dat voor die mensen die zeggen ik maak wel geld over veel het niet doen. Een pijl kopen is veel makkelijker dan achter de computer gaan, rekeningnummer opzoeken en geld overmaken.

@blitzzz
idd maar zo'n wenspijl kost 7,50 en er zijn wel veel mensen die dan een pijl kopen maar ik denk dat als je geld doneert via een apart vakje op je vuurwerkfolder ( tussen sub totaal en totaal misschien ) dat er dan veel meer geld word opgehaald maar dat zal niet zo snel gebeuren omdat het niet zo thematisch is.

Ja, dat klopt. Maar zoals Blitzzz aangeeft veel mensen roepen, maar uiteindelijk gebeurd dat niet. Dit kan komen door de dingen die tussendoor komen of gewoon geen zin hebben. Een pijl daarintegen is makkelijk te bestellen en leuker.

jezus, wat een gezeik om die pijl.. Het is toch simpel?? Als je als bedrijf geld geeft aan een goed doel, dan wil je daar bekendheid voor. Nou is Lesli ook ambassadeur en willen ze zoveel mogelijk mensen in aanraking brengen met dit doel..
Het bedrag valt best mee het is een maximaal gevulde pijl..
En wie zijn wij die menen te moeten zeggen hoeveel Lesli over moet maken??
Ze doen het tenminste, en nog flink ook, dus stop met zeuren zeg.. djeee..

Ik bedoel alleen maar, wat maakt een andere importeur over, en brengen ze dat naar buiten?? Nee?? nou dan!

@passie
idd je hebt gelijk maar lesli maakt de pijlen zo duur dat het mij sterk doet vermoeden dat ze er zelf ook flink wat winst van maken en dat zal wel meer zijn dan die 300.000 euro.
aan de andere kant heb je wel gelijk want lesli is een van de weinige die een goed doel steunt, ik heb hier ergens op vwc ooit iets gelezen over een andere pijl dus zover ik weet zijn er 2 pijlen die geld geven aan goede doelen.

@passie
idd je hebt gelijk maar lesli maakt de pijlen zo duur dat het mij sterk doet vermoeden dat ze er zelf ook flink wat winst van maken en dat zal wel meer zijn dan die 300.000 euro.
aan de andere kant heb je wel gelijk want lesli is een van de weinige die een goed doel steunt, ik heb hier ergens op vwc ooit iets gelezen over een andere pijl dus zover ik weet zijn er 2 pijlen die geld geven aan goede doelen.

kijk:
pijl is enkel verpakt = duur
pijl is max gevuld = duur
euro naar goede doel = betaald consument zit dus ook in prijs
marketing om pijl = duur

als je soms ziet wat je voor pijlenpakket betaald is dan die 7.5 euro
dan echt zo belachelijk duur?
en so what als ze eraan verdienen?

@passie
idd maar een pijl enkel verpakken is niet zo heel erg duur want ze worden niet een voor een geimporteerd dus ik vind 7,50 wel veel maar aan de andere kant heb je gelijk want het effect is best mooi en ze maken er niet veel winst op maar voor mij zo het raar zijn om 6,50 ( dus zonder die 1 euro ) uit te geven voor 1 vuurpijl.

nou nou.. niet zo negatief:wink:
kijk, als je geld wilt geven aan een goed doel, zouw ik het ook doen, zoals jij het hier zegt, maar lesli wil er(denk)ik ook iets aan verdienen, darom geven ze 1 euro per pijl!
en de pijlen hebben naar mijn mening niet eens zo'n heel slecht boeket.

groetjes tom:bye:

ps: jij was toch gestopt of zo iets??

Ze hoeven hier totaal niets aan te verdienen, als grootste importeur van Nederland, hebben zij wel genoeg inkomsten.

Ik was idd gestopt, ik ben even hier nog, vanaf volgende week ben ik er ook niet meer. De 31e moest ik langskomen, had niet veel om te stoken, 1 januari alle belevingen kijken. En nu even wat lijstjes maken.
Leven gaat verder en zo ook al de andere dingen.

Back
Bovenaan