Wenspijl van Lesli Vuurwerk

Ik vind de pijl het geld ook niet waard nee.
En als ik iets aan een goed doel wil geven geef ik wel een paar euro ofzo in een potje aan iemand.. Die vaak bij winkelcentrums staan bijvoorbeeld.
Bovendien wordt hier ook best vaak misbruik van gemaakt door mensen..

Ondanks de gestegen verkoopprijs zijn er het afgelopen jaar toch nog 32.600 wenspijlen verkocht.
Wat dus neerkomt op een totaal bedrag van € 32.600,- voor de Doe een wens Stichting.

Wat een verkoper mij vetelde, is dat vrouwen ze graag kopen.
Mede vanwege het goede doelen idee en dat ze een wens kunnen doen.

Ik wou er vorig jaar 1 kopen, heb het niet gedaan.
Misschien dat ik er dit jaar wel koop, omdat er een Lesli dealer in me stad zit.
Maar dat ligt er aan, wat ik voor de rest ga kopen in het voorseizoen....

Ik ben van mening dat het afgelopen jaar de pijlen beduidend beter van effect waren dan het eerste jaar. Ik had er 7 (5 gewonnen op FPM, foutje in systeem gaf mij er nog 1 gratis en de kerel in de winkel telde verkeerd en gaf er dus 7... :rolleyes:). Ik heb al mijn neefjes en nichtjes een pijl gegeven, die mochten een wens erop schrijven en één voor één om 12 uur de pijlen lanceren. Een leukere ervaring met die pijlen dan wanneer je hem zelf aansteekt natuurlijk, maar het effect zelf was ook feller rood en groen en groter. :)

Nog altijd een belachelijke prijs, mag zeker minimaal €2,50 van naar de stichting wat mij betreft, maar je hebt in ieder geval al geen pijl van niks meer. :wink:

Goed om te horen dat de pijl verbeterd is. Ben ook van mening dat een groter gedeelte van de prijs naar die stichting hoort te gaan.. Maar dat zal er niet in zitten.
Zeker niet als ondanks een prijsstijging de afzet omhoog is gegaan met bijna 3000 stuks.
En nu wordt er nog een prijsstijging verwacht voor het komende jaar, dus ons klagen zal niet verdwijnen.

Maargoed, als je de pijl niets vindt, moet je hem niet kopen.

Eigenlijk moet het anders, symbolisch: een wenspijl zonder het effect, je mag dan zelf een tof effect wensen:p

Deze pijlen gaan ze nu ook verkopen bij Vuurwerkpaleis zeeland. ik vind het een goed initiatief..:wink:

Doe een Wenspijl

Doe een Wenspijl

Graag zou ik meer aandacht willen vragen voor de Wenspijl, Ik heb zelf in mijn famillie meegemaakt wat het met een ziek kind kan doen om zijn/haar laatste wens in vervulling te zien gaan. Ze leven helemaal op en zien hun allermooiste wens in vervulling gaan, en voelen zich even helemaal het middelpunt van de aandacht en je ziet ze weer lachen. Stel je voor als freak om het vuurwerk te moeten missen omdat je er over een paar jaar mischien niet meer bent?

Ik wil voorstellen een banner te plaatsen (gratis) om hier meer aandacht aan te geven. Freakpyromaniacs heeft ook een banner staan. Ik begrijp dat Lesli een sponsor is van jullie. Kan hier geen overleg over komen met goedkeuring van de stichting?

Wat vinden jullie?

Koop nu een wenspijl!

Laatst bewerkt:
Mwa vind het eigelijk nergens opslaan hoor. Niks verkeerd over die stichting die doen goed werk. Maar ik vind dat Lesli er misbruik van maakt eerst was ie namelijk 6,95 wat ik voor een enkele pijl al veel vind maar nu is ie opeens 7,95 terwijdel de doe een wens stichting niks meer ontvangt.

Dan heb zoiets schrijf dat geld dan in zijn geheel over naar hun rekening dan houden ze er meer aan over!.

http://www.doeeenwens.nl/donateur.html

U kunt een bedrag als eenmalige schenking overmaken op Rabobankreknr. 36.60.21.222, of Postbankreknr. 25.333 ten name van de Doe Een Wens Stichting Nederland in Woerden.

Mwa vind het eigelijk nergens opslaan hoor. Niks verkeerd over die stichting die doen goed werk. Maar ik vind dat Lesli er misbruik van maakt eerst was ie namelijk 6,95 wat ik voor een enkele pijl al veel vind maar nu is ie opeens 7,95 terwijdel de doe een wens stichting niks meer ontvangt.

Dan heb zoiets schrijf dat geld dan in zijn geheel over naar hun rekening dan houden ze er meer aan over!.

Ja deze dicussie was er vorig jaar ook al, ik ben het met je eens dat 1 euro inderdaad weinig is. Maar moet je daarmee de stichting maar voor laten wat het is? Wellicht kunnen we hiermee Leslie ook op aanspreken door het goede voorbeeld te geven. Maar vergeet niet dat maar weinig mensen (vooral jongeren) deze stichting kennen, hiermee maak je jezelf als stichting natuurlijk wel bekend.

Ga er dit jaar een kopen voor mijn broer en zijn vriendin, haar moeder is eergister overleden en is jarig op de 31e.. lijkt me wel gepast. Niet dat ik zo'n fan ben van het effect, maar het gaat om het idee hè, 2 wensen eraan en de lucht in.
Als je zegt dat je net zo goed een papiertje eraan kan plakken ben ik het niet met je eens, het is toch gewoon specialer als die pijl er speciaal voor is gemaakt, en het ook nog een goed doel helpt..

Mzzl, Mick

Ik zal dit jaar er ook een paar halen met de wens dat de pijlen goedkoper worden en er meer geld gaat naar de stichting ... GR

wenspijl

wenspijl

Twee vliegen in 1 klap. Mooi vuurpijl voor je hobby en ook nog eens voor een goed doel. Dus allemaal zo'n pijl kopen.:)

Back
Bovenaan