Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze hoeven hier totaal niets aan te verdienen, als grootste importeur van Nederland, hebben zij wel genoeg inkomsten.
Ik was idd gestopt, ik ben even hier nog, vanaf volgende week ben ik er ook niet meer. De 31e moest ik langskomen, had niet veel om te stoken, 1 januari alle belevingen kijken. En nu even wat lijstjes maken.
Leven gaat verder en zo ook al de andere dingen.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
@ passie
tuurlijk wel maar ze doen nu wel alsof ze sinterklaas zijn terwijl ze zelf lekker hun zakken staan te vullen,
desalniettemin is het een goed initiatief.
movie
2 wensen in 1 vuurpijl
In 2006 introduceerde Lesli Vuurwerk de Wenspijl. De Wenspijl is een unieke vuurpijl met bijgevoegd een briefje waarop ieder zijn of haar persoonlijke nieuwjaarswens kan schrijven. Per verkochte Wenspijl doneert Lesli Vuurwerk €1,- aan Doe Een Wens Stichting Nederland. Doe Eens Wens Stichting Nederland vervult de liefste wens van kinderen tussen de drie en achttien jaar met een levensbedreigende ziekte. Op deze wijze gaat er in elk geval één wens in vervulling, namelijk de wens van het door de Stichting ondersteunde kind.
Afgelopen vuurwerkseizoen zijn er maar liefst 18.400 Wenspijlen verkocht.
De teller staat nu na 4 seizoenen op maar liefst 107.400 Wenspijlen!
Met deze opbrengst kan Doe Een Wens Stichting weer vele wensen van ernstig zieke kinderen vervullen.
Doe ook mee aan deze unieke kans en steun Doe Een Wens!
Hieronder een filmpje over de wenspijl gevonden op youtube.
Dit filmpje laat goed zien hoe men de wenspijl als symbool ziet voor herdenking aan overleden en vermiste mensen.
Graag respect voor deze film aan de ouders:
movie
Eén opmerking over het filmpje: ik vind het maar eng hoe ze die pijlen daar af steken...![]()
Om daar even op in te haken. Deze mensen zullen ongetwijveld de gebruiksaanwijzing gelezen hebben. Bij vuurpijlen staat altijd vermeld: plaatsen in een verzwaarde fles. Ik snap dat er niet bij alle mensen een gigantische fles Moët staat, daarom gebuiken ze een wijnfles. Dan krijg je zulke tafarelen. Echter kan dat ook geen kwaad zoals je ziet. De pijl staat goed, gaat in alle gevallen recht omhoog. Maar deze manier van pijlen afsteken is natuurlijk niet zo veilig als in een normale PVC buis die bij alle pijlenpakketten zit, die raad ik dan ook aan.