Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei oei oei. Erg veel. Funke heb ik spijt van dat ik die niet eerder heb gehad.
Verder is er een moment geweest dat de pangu garden party's en die andere blokken (naam ff kwijt, er was nog een lijn met drie bakken) te koop waren voor rond de 60-60 euro uit mn hoofd. Ik weet dat ik destijds in Lichtenvoorde stond bij een toen bekende winkel stond en dat ik blij was met twee doosjes. Was er een freak uit Groningen die er een stuk of 10 had van die 30mm bakken. Mooie tijd.
Denk dat je de Tomahawk lijn bedoeld met Smashbox 1,2 en 3. Deze lijn vond ik persoonlijk minder dan de Garden Party Boxen, alleen Smashbox 3 vond ik goed.

• Like
Waarderingen: Blup
Genoeg toppers die ik nooit heb gehad en ook nooit meer zal hebben. De nadelen van pas later bekend worden met het freak-wereldje. Gelukkig nog genoeg toppers die ik dit jaar wél ga meemaken!

Ja eigenlijk is dat wel een "terechte straf" ,al heb ik mezelf er ook mee,want dit jaar zal ook voor mij de 1ste keer zijn dat ik deze heb. 🤔
Bij nader inzien kan je het "goed maken" door m dan in elk geval komend jaar te regelen :angel: ;)
*ik snap dat ook ik hiervoor geschorst kan worden,dus ik bereid mezelf alvast voor op een leven zonder dit forum*

Transbomber is echt prima te doen met de trein hoor! Veel groter raad ik wel af ☺️
Ach, ik heb wel eens een Garden Party 1 en een Brasilian Box met de trein gedaan. Tegeljjk… 😅

Ontopic: ik heb nog nooit de Winter Night gehad, heb ik nu best spijt van…

Laatst bewerkt:
oei oei oei. Erg veel. Funke heb ik spijt van dat ik die niet eerder heb gehad.
Verder is er een moment geweest dat de pangu garden party's en die andere blokken (naam ff kwijt, er was nog een lijn met drie bakken) te koop waren voor rond de 60-60 euro uit mn hoofd. Ik weet dat ik destijds in Lichtenvoorde stond bij een toen bekende winkel stond en dat ik blij was met twee doosjes. Was er een freak uit Groningen die er een stuk of 10 had van die 30mm bakken. Mooie tijd.
Je had de garden party serie en de smash bos serie in die tijd.

Pfoe dat zijn er (helaas) zoveel, om er enkele te noemen:

Yellow River
Panther
Zware Jongens A/B
Garden Party

etc etc

Immortal gold vorig jaar voor het eerst besteld, staan ze vanwege de wind nog een jaar te wachten haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan