Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet deze aanvullen.Zou Tears of Heaven nog wel is willen stoken,maar die prijs voor 1 stuk vuurwerk,gaat me m"n portemonnee te boven![]()
Hier bijna hetzelfde, maar dan voor €150. Die €47 doen niet minder pijnEscape from hell heb ik laten lopen voor €103… Word er nog wel eens zwetend wakker van.
Daar gaat je laatste kans hè. Maar het is nog niet te laatEn weer dit jaar geen Immortal Gold. Ieder jaar zeg ik deze moet ik een keer hebben.
Zit in hetzelfde schuitje :(Daar gaat je laatste kans hè. Maar het is nog niet te laat![]()
Me 3Zit in hetzelfde schuitje :(
En die komen dit jaar ook niet? Heel knap op vooral de Cairo te laten liggen.transbomber... Caïro Crackling.. eigk veels te veel om op te noemen
jammer genoeg niet nee, nee t enige wat hier in de buurt te vinden is is eigenlijk lesli/weco/vuurwerktoppers. de rest is echt te ver reizen en dan komt toch weer het rijbewijs verhaal om de hoek kijken :(En die komen dit jaar ook niet? Heel knap op vooral de Cairo te laten liggen.
Ik geef gewoon eerlijk antwoord op de gestelde vraag. Het kan mij niet rotten of het buitenlands is.Oh, we mogen buitenlands vuurwerk weer bespreken
Transbomber is echt prima te doen met de trein hoor! Veel groter raad ik wel afjammer genoeg niet nee, nee t enige wat hier in de buurt te vinden is is eigenlijk lesli/weco/vuurwerktoppers. de rest is echt te ver reizen en dan komt toch weer het rijbewijs verhaal om de hoek kijken :(