Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels toch heel wat voorbij zien komen met o & n door dat ik dit het afgelopen decennium met de meeste fanatieke vuurwerkidioten heb gevierd. De Elegant Night zou ik nog wel eens willen zien.

Dat is dan zeker Funke

Supernaut Fireball en de Vivaldi

Dat zijn van die budget killers die er waarschijnlijk ook niet gaan komen maar mooi blijven ze.

Qua compounds zijn dat er teveel om op te noemen maar ik realiseerde mij vanavond dat ik nog nooit de Yellow River heb gehad. Lees daar zulk goede verhalen over maar is nooit op mijn pad gekomen....

Funke cloud connected nooit gehad, spijt dat ik hem toen der tijd niet besteld had. Dacht die komt volgend jaar wel weer binnen… helaas gaan we zulke blokken niet meer tegenkomen

Sja, dat is echt een lastige. Wordt een flinke lijst. Maar als ik er één op moet noemen, dan wel de Tournament Box.

Qua compounds zijn dat er teveel om op te noemen maar ik realiseerde mij vanavond dat ik nog nooit de Yellow River heb gehad. Lees daar zulk goede verhalen over maar is nooit op mijn pad gekomen....
Dat is inderdaad wel een toppertje. Is nog gewoon te krijgen en voor zover mij bekend nog steeds met kooi dus sla je slag nu het nog kan.

Funke cloud connected nooit gehad, spijt dat ik hem toen der tijd niet besteld had. Dacht die komt volgend jaar wel weer binnen… helaas gaan we zulke blokken niet meer tegenkomen
Bijna niemand heeft aan zien komen dat er van het ene op het andere moment geen aanbod aan Funke meer zou zijn. Hier in Nederland speelt er meer dan alleen de productieproblemen bij Funke dus zal het hier waarschijnlijk nooit meer op de markt komen. In Duitsland is er echter nog wel het e.e.a. op de markt en hoewel er daar ook een schaarste heerst is het op dit moment bijvoorbeeld wel mogelijk om de Fireball (batch 2023) en Elegant Night (batch 2024) te bestellen. Funke doet ondertussen z'n uiterste best om zoveel mogelijk te produceren maar dat blijft mede door de hoge kwaliteitseisen een uitdaging. De kans bestaat dus wel dat ook andere producten weer een keer terug op de markt komen, in Duitsland en misschien ook wel in België.

Ooit de Elegant Night geschoten op de Zena Trophy..die was erg dik. Maar ja is F3 dacht ik dus dan houdt t op. T moet wel in NL te verkrijgen zijn.
In die tijd was die ook nog in F2.

Dat is inderdaad wel een toppertje. Is nog gewoon te krijgen en voor zover mij bekend nog steeds met kooi dus sla je slag nu het nog kan.

Bijna niemand heeft aan zien komen dat er van het ene op het andere moment geen aanbod aan Funke meer zou zijn. Hier in Nederland speelt er meer dan alleen de productieproblemen bij Funke dus zal het hier waarschijnlijk nooit meer op de markt komen. In Duitsland is er echter nog wel het e.e.a. op de markt en hoewel er daar ook een schaarste heerst is het op dit moment bijvoorbeeld wel mogelijk om de Fireball (batch 2023) en Elegant Night (batch 2024) te bestellen. Funke doet ondertussen z'n uiterste best om zoveel mogelijk te produceren maar dat blijft mede door de hoge kwaliteitseisen een uitdaging. De kans bestaat dus wel dat ook andere producten weer een keer terug op de markt komen, in Duitsland en misschien ook wel in België.
Funke heeft dit ook aangegeven dat het sowieso niet meer naar Nederland komt ivm de ingewikkelde en absurde regelgeving.

Best gek dat er zoveel freaks zijn die de Transbomber en Immortal gold nog niet gehad hebben. Dit zijn beide producten die al behoorlijk lang op de markt zijn, zeer goed en constant van kwaliteit, goed verkijgbaar volgens mij en vaak ook nog wel voor een leuke prijs te vinden.

Ik zou iedereen die deze boxen nog niet gehad heeft aanraden om ze dit jaar te bemachtigen zodat je in ieder geval zeker weet dat ze nog in kooi zitten en dus niet aangepast zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan