Welke singleshot is het beste?

Prijstechnisch zijn de Thunderkings van Pyroshopper niet slecht, al heb ik ze zelf nooit gehad. Ik lees in een foldertje 288 stuks á €89,95.
Amper 30 cent per stuk.

Is er niemand die een decibelmeter ter beschikking heeft? Zo ja, dan lijkt me dat een onderzoekje waardig!

5 pakjes van single shots die men het hoogst inschat(binkie/asian thunder/monster enz.) Uit elk pakje wordt er 1 afgestoken. Dus 5 van elk product. Dit om fabrikagefouten uit te sluiten. Dan wordt het gemiddelde decibel van de 5(goed uitgevoerde) single shots genomen.

Wellicht komen we dan tot de conclusie dat er maar één single shot het hardst is. Ik heb helaas niet de beschikking over zon ding. Maar wellicht dat iemand anders dit wel heeft.

Just an idea..

Ik beschik er wel over maar ik ben van mening dat als je naar een decibelmeter moet kijken om te zien wat het hardste gaat, je nutteloos bezig bent. Het gaat erom hoe je het ervaart op "de dag", niet wat de decibelmeter zegt, want op 31 december ga je ook niet op je decibelmeter kijken of je single-shot hard ging, dat hoor je gewoon. Gewoon ouderwets vergelijken en goed luisteren is dus genoeg.

Maar het is wel leuk om daadwerkelijk wat feiten op tafel te kunnen leggen. Lijkt me geweldig een overzicht te zien van bijv. 10 verschillende singleshots. Welke gaat nou daadwerkelijk harder dan de ander?

Ik zal dit jaar proberen te filmen. Heb niet een super goede camera : ipod. Touch 4.

Ik krijg binkies, aftershock. Black burst,asian thunder, thunderking van lesli, en van pyro power. Ook nog knockout. En als het weer goed is haal ik misschien detonator, dragon thunder van bonfire en zena megabox. Dus heb je wel mooie vergelijking

ik heb dit jaar 6x de 18 flowerthunder besteld.
naar mijn ervaring toch echt een van de zo niet de beste die je kan krijgen.

prijs is goed 18 stuks voor 6.95 euro.

en de knal is zeer goed te noemen :D

de lord of thunder van mercurius laat ik lekker links liggen.
vergeleken met de ft is die echt niks duidelijk verschil te horen.

Ik heb al aardig wat singleshots gehad, maar naar mijn mening zijn de schocks van choêt het beste, strak gevolgd door de asian thunders. Dit jaar eens kijken hoe de monsters presteren!

Dit jaar kijken hoe de singleshots van bonfireworks zijn.

Mijn beste singleshots ooit zijn de eerste versie van de shocks van B&W.
Dit was een harde knal met het meeste bizarre crackeling effect dat ik ooit bij een singleshot heb gezien. Het was echt een wolk crackeling net als bij de eerste (niet de tegenwoordige troep) chrysantium crackeling.

Dit jaar heb ik zelf 5x het 24 pack Thunder King van Broekhoff (Pyro Power)
Geweldige prijs, de knal is wat minder maar ik heb liever meer knallen dan een paar hardere knallen.

Zal zeker een goed filmpje maken met mijn camera (1080p, Stereo geluid)
Heb ook een decibelmeter, nouja een app op mijn tablet. Mocht het jullie interesseren dan wil ik wel een meting + film maken.
Misschien (Lees: Waarschijnlijk) lukt het mij ook wel om nog een paar andere singleshots te meten + filmen (Dat hangt er van af of mijn vrienden bij een andere dealer hebben gekocht)

Dit jaar kijken hoe de singleshots van bonfireworks zijn.

Mijn beste singleshots ooit zijn de eerste versie van de shocks van B&W.
Dit was een harde knal met het meeste bizarre crackeling effect dat ik ooit bij een singleshot heb gezien. Het was echt een wolk crackeling net als bij de eerste (niet de tegenwoordige troep) chrysantium crackeling.

helemaal mee eens die dingen waren toen top!:cool:

Heb dit jaar een karton van de thunderking van pyropower (36x6), simpelweg omdat ik dees wel erg cheap kon krijgen 63,99.

Verder vind ik de asian thunder ook een super singleshot

ik heb dit jaar 6x de 18 flowerthunder besteld.
naar mijn ervaring toch echt een van de zo niet de beste die je kan krijgen.

prijs is goed 18 stuks voor 6.95 euro.

en de knal is zeer goed te noemen :D

de lord of thunder van mercurius laat ik lekker links liggen.
vergeleken met de ft is die echt niks duidelijk verschil te horen.

de flower thunder had ik vorig jaar.
ze zijn zeker goed te noemen.

had ook zo'n flower thunder in een bier blikje gedaan maar niet aan te raden, is echt gevaarlijk. het blikje knalde in stukken uit elkaar en vlogen alle kanten op.

het zijn zeker goede single shots, maar weet niet of het de beste zijn, want dit waren mijn eerste single shots.

Heb nu trouwens die nieuwe single shots van china red besteld, ben benieuwd.

hier 10 verschillende singleshots gehad. waren niet allemaal even duur. Wel leuk. Grootste afrader de singleshot van schuurmans die ik in dit filmpje afsteek. gewoon geen goede knal, wel het mooiste effect.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan